Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (28 Viewers)

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Ja, ken je het verhaal van Remi niet? Die is geloof ik in alle wereldtalen vertaald :) Echt een heel mooi verhaal. Ik geloof dat het heel veel boekenprijzen heeft gewonnen , oh en het heeft meer dan 500 paginas :D

Martin

Senior Member
Dec 31, 2000
56,913
Ja, Ik lees heel graag, mijn favoriete boek is misdaad en straf van fjodor dostojevski maar ik lees eigenlijk van alles :) en jij?
Die is toch een van beste boeken dat ik gelezen heb, ja.

Vorige jaar ben ik een beetje gek geworden op boeken, zei hier. Vooral als een methode om mijn talen te leren.

Martin

Senior Member
Dec 31, 2000
56,913
Wow, dat zijn erg veel boeken Martin :D Waar haal je de tijd vandaan?
Ik luister heel veel naar luisterboeken, daarom kan ik heel gemakkelijk lezen als ik rondom het huis loopt schoonmaken, koken, koffie zetten enz, maar ok als ik naar buiten ga. Ik ben echt "opportunistic" op deze gebied. :D En dan lees ik ook een uur of twee per dag op papier. Zo kun je heel wat boeken uitlezen.

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Ik luister heel veel naar luisterboeken, daarom kan ik heel gemakkelijk lezen als ik rondom het huis loopt schoonmaken, koken, koffie zetten enz, maar ok als ik naar buiten ga. Ik ben echt "opportunistic" op deze gebied. :D En dan lees ik ook een uur of twee per dag op papier. Zo kun je heel wat boeken uitlezen.
Netjes, ik wou dat ik zoveel boeken kon lezen, meestal als ik klaar ben met werken ga ik trainen en daarna ff ontspannen,moet echt zoeken naar tijd om telezen :) Op dit moment ben ik bezig met Eragon, heb het laatste deel net uit en wacht nu op boek 4, erg leuk om telezen!

Martin

Senior Member
Dec 31, 2000
56,913
Netjes, ik wou dat ik zoveel boeken kon lezen, meestal als ik klaar ben met werken ga ik trainen en daarna ff ontspannen,moet echt zoeken naar tijd om telezen :) Op dit moment ben ik bezig met Eragon, heb het laatste deel net uit en wacht nu op boek 4, erg leuk om telezen!
Wel, het is nu geen concurrentie.

Is dat sci-fi?

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 28)