Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (2 Viewers)

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,639
Mijn geheugen laat me serieus in de steek vrees ik. Ik ben nog altijd niet mee...

Maar zo'n t-shirt ga ik hier niet vinden hoor. Er staat ongetwijfeld de doodstraf op als je dit draagt in België :D
 

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Hier in België wordt Brazilië uiteraard ook als de favoriet gezien. Maar volgens wat ik hoor & lees in de media is Nederland toch helemaal niet kansloos.

Enfin, we zullen zien. Maar eerlijk gezegd is Brazilië voor mij toch ook de favoriet, weliswaar maar lichtjes.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik stiekem hetzelfde gevoel heb, dat Brazilië iets sterker is, maar dat heeft ook te maken met de huidige vorm van ons team.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Laat Brazilie maar lekker favoriet zijn, zolang wij maar winnen, Melo heeft een enkelblessure,Elano speelt niet mee en Baptista heeft last van zn knie, ow en nederland heeft 8 spelers op scherp staan.....
 

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Verdwijnen die kaarten niet na deze wedstrijd? Ik dacht dat het vanaf de kwartfinales niet meer uitmaakte, dat iedereen met een schone lei begon?

Uit jouw verhaal begrijp ik dat iedereen pas in de halve finale met een schone lei begint.. Hmm, tja, we kunnen het ons niet permitteren spelers op de bank te zetten of met de rem erop te spelen, dus gaan met die banaan!
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Die kaarten staan er idd nog op, die vallen pas na deze ronde weg.

En mbt de match van morgen, ik heb geen idee wie het gaat winnen, ik denk Brazilie, maar het zal nipt zijn.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Melo is lichtgeblesseerd, ik hoop het eerlijk gezegd niet ,al is hij bij Juve een van m'n huidige favoriete spelers. Gilberto Silva speelt wel.... Ik wist niet dat hij nog leefde?
 

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Melo is lichtgeblesseerd, ik hoop het eerlijk gezegd niet ,al is hij bij Juve een van m'n huidige favoriete spelers. Gilberto Silva speelt wel.... Ik wist niet dat hij nog leefde?
Ik moest zeggen dat ik ook wel verrast was dat hij gewoon in de basis start bij dit Brazilië. Paar plekken zijn ze echt niet top, maar dat geldt jammer genoeg ook voor ons natuurlijk. :D

Robben tegen Bastos moet ons wel wat mogelijkheden geven, aangezien Bastos eigenlijk een linksbuiten is. Van Marwijk zal wel weer met Kuyt op links spelen, zodat 'ie ook Gio kan helpen met het afstoppen van Maicon, die in de aanval van Brazilië altijd een grote rol speelt.

Ik hoop van Van der Wiel een van zijn betere wedstrijden speelt, tegen Robinho, gelukkig heeft hij wel snelheid zat. Ook zal er veel druk op De Jong - Van Bommel liggen om met name Kaká af te stoppen, maar aangezien beiden tot nu toe gewoon naar behore presteren hoop ik dat het, tenminste gedeeltelijk, lukt.

Tja, en dan moeten wij onze kansen pakken, een Sneijder in topvorm kan zo iemand voor de goal zetten en Robben creërt altijd wel iets. Ik hoop alleen dat Van Persie wel in het stuk voor komt, met Lucio en Juan in z'n nek.

Naja, ik wil niet elke positie doornemen, maar er zijn wel degelijk mogelijkheden, zoals de Brazilianen die natuurlijk zeker ook zien. Ik verwacht een aardige strijd morgen.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 2)