Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (10 Viewers)

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
:agree:

Ik heb me afgelopen week het nieuwe oranje shirt gekocht, echt mooi. Ik kon alleen niet kiezen welke naam voor achterop, dus is ie naamloos.
Je had toch het shirt van vPersie gekocht of is die van het afgelopen EK?

ik had het wel over mijn moeder hé
zij in een oranje jurkje?
dat doet het echt niet voor mij:disagree:
Haha nee ik weet nog maar al tegoed dat je het niet zo hebt op Nederland, kan me nog een wedstrijd herrineren tegen Rusland dat je me uitmaakte voor Dutch prick :D:disagree:
Stiekem ben je wel voor NL, en :juventus: voor je ouders!
 

Buy on AliExpress.com

David01

Senior Member
Aug 20, 2006
2,825
beste Trezegol17, ik geef toe dat die oranje-gekte me af en toe te veel word en ik excuseer me dat ik je ooit heb beledigt!
ik heb niks tegen Nederland of hollanders, ik ben dus wel zelf een halve maar ik ben vooral Belg en woon in België. hier zie je echt niemand in een oranje plunje en als je dan in een huis woont met oranje slingers en foto's van oranje spelers aan het raam dan wordt het af en toe wat veel.
bovendien heb ik dus een moeder die van kop tot teen in oranje is gehuld en elke dag van het werk komt met de woorden: hup holland hup, zie die Belgen in hun hempie staan, doelen op mij en mijn vader.
gelukkig woon ik nu bij mijn vrouw maar helaas slecht een paar huizen verder.
dus vergeef me dat ik je beledigde maar heb begrip
ik ben ook maar een mens:angel:
 

David01

Senior Member
Aug 20, 2006
2,825
ik ben geboren en getogen in Lier, heb gestudeert in Antwerpen en woon nu in Sint-Jozef-Olen
twee huizen verder dan mijn oranje-gekke moeder
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
beste Trezegol17, ik geef toe dat die oranje-gekte me af en toe te veel word en ik excuseer me dat ik je ooit heb beledigt!
ik heb niks tegen Nederland of hollanders, ik ben dus wel zelf een halve maar ik ben vooral Belg en woon in België. hier zie je echt niemand in een oranje plunje en als je dan in een huis woont met oranje slingers en foto's van oranje spelers aan het raam dan wordt het af en toe wat veel.
bovendien heb ik dus een moeder die van kop tot teen in oranje is gehuld en elke dag van het werk komt met de woorden: hup holland hup, zie die Belgen in hun hempie staan, doelen op mij en mijn vader.
gelukkig woon ik nu bij mijn vrouw maar helaas slecht een paar huizen verder.
dus vergeef me dat ik je beledigde maar heb begrip
ik ben ook maar een mens:angel:
Haha maak je niet druk hoor, ik neem zulke dingen over een forum niet tehoog op :) Ahhh dat vind ik jammer, had gehoopt op een beetje steun van onze buren! Mijn afdeling zit wel helemaal in de oranje sfeer, zowel de belgen,fransen,indier en nog een paar andere nationaliteiten lopen vaak allemaal in het oranje.
Kan niet wachten, nog 2 uur tegaan!

Ow Ken, ik kan ze voor 25euro halen en 27,.50 met bedrukking,sorry dat ik er nu pas mee kom :D
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Vanavond supporter ik ook voor Oranje, maar in de volgende ronde moeten ze verliezen van Brazilie.

Ne Antwerpenaar.

En ne Lierse supporter?
 

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Wat waren we weer magertjes vandaag, tjonge jonge. Onze jongens lijken niet de mentaliteit te hebben er 100% voor te gaan tegen de kleine landen. We spelen traag en er gaan wel erg veel simpele dingen fout.

Ik hoop dat het idee van spelen tegen Brazilië ervoor zorgt dat iedereen op en top scherp is en er voor gaat, anders is het snel afgelopen.
 

David01

Senior Member
Aug 20, 2006
2,825
Vanavond supporter ik ook voor Oranje, maar in de volgende ronde moeten ze verliezen van Brazilie.

Ne Antwerpenaar.

En ne Lierse supporter?
bwah Lierse-supporter zou ik me nu niet noemen, ik volg ze wel en heb wel sympatie voor hen. ik heb ook op het Lisp gewerkt, ik stond achter den toog in een supporterscafé maar da was meer voor een knap blondje waar ik nu mee getrouwd ben.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,645
Ha, jij woont in Olen, David.
Ben ik zaterdag nog geweest (enfin doorgereden is een juistere benaming). Maar ik kan niet zeggen dat ik ergens een oranje huis heb gezien :D
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 10)