Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (4 Viewers)

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Oh, ik vind dit een hel, vooral 's nachts, ik zweet liever van andere dingen dan van het weer als ik in mijn bed lig.

Nu zit ik ook in een ruimte met airco, maar straks :(
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,648
Oh, ik vind dit een hel, vooral 's nachts, ik zweet liever van andere dingen dan van het weer als ik in mijn bed lig.

Nu zit ik ook in een ruimte met airco, maar straks :(
Wat dan?

- sit ups doen?
- frieten bakken in bed?
- een kamp maken onder de lakens?
- ...

Geef ons een tip, man!


:D
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Lol willen we dat echt weten BF :p Heb Ken nog niet gezien, is vast bloednerveus net zoals ik!

Ches ff een tip voor je, maak je polsen nat met koud water voor je gaat slapen. Of zuip je helemaal klem :D
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Wat dan?

- sit ups doen?
- frieten bakken in bed?
- een kamp maken onder de lakens?
- ...

Geef ons een tip, man!


:D
Vrijgezel zeker?

Lol willen we dat echt weten BF :p Heb Ken nog niet gezien, is vast bloednerveus net zoals ik!

Ches ff een tip voor je, maak je polsen nat met koud water voor je gaat slapen. Of zuip je helemaal klem :D
dan verkies ik da zuipen, maar zal eens beginnen met die polsen nat te maken, da zal de vriendin meer waarderen.
 

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

BRAZILLLLLLLLLLLLLLLLLL, LA LA LA LA LA LALA LAAAAAAAAAAA!

--

Zo, dat is de samenvatting wat ik ervan vond vandaag. Het was me toch een partij spannend zeg, niet normaal meer. Klasse tweede helft, natuurlijk wel geholpen door die 'lucky' van Sneijder / Melo. :D
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Na nana hey hey hey goodbye Brazil!!!!!!!!!!!
Lekker hoor, Gefeli Ken, spel was in de 1e helft niet om aan tezien maar de 2e helft begonnen ze te voetballen en creeerden steeds meer mogelijkheden ,nu Uruguay en in de finale Duitsland!! Damn wat een feest gister zeg! Ongelofelijk!!!!

Ches, jij bent toch een moderator?
 

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
:D Jij ook gefeliciteerd man! Op naar de halve finale en hopelijk finale.

Hier ook een feest, niet normaal meer, nog nooit gezien. Overal files van auto's met mensen die uit de ramen hangen met vlaggen, toeters en zelfs overal vuurwerk. Het ging echt overal helemaal los, ongelofelijk, prachtig.

Nederland - Duitsland lijkt er dit keer echt aan te komen... tenzij Spanje ( wat ik eigelijk wel verwacht.. ) or Uruguay ( neuh.. lijkt me niet ;) ) roet in het eten gooien.
 
OP
Seven

Seven

In bocca al lupo, Fabio.
Jun 25, 2003
38,245
  • Thread Starter
  • Thread Starter #674
    Het is jammer dat Nederlanders zo... irritant zijn als ze winnen. Voor de rest gun ik het hun wel, zeker omwille van de sportcultuur.
     

    Ken

    The Dutch Touch
    Aug 17, 2007
    13,340
    Wat heet irritant? In elk land wordt er heel uitbundig gevierd als er gewonnen word, al helemaal op een WK.

    Als België de kwartfinale zou winnen zou het net zo goed een feest zijn. Ik begrijp die ophef vaak niet zo.
     

    Trezegol17

    Senior Member
    Nov 1, 2006
    9,129
    Ik vind het heerlijk die warmte, wij in Nederland zeuren altijd over het weer, het is nooit goed. Eigenlijk met alles zo ;)
    Hopelijk word het morgen mooi weer want er komt een giga scherm op het museumplein en daar ga ik de wedstrijd kijken, hopen dat ze doorkomen en ik hoop vooral voor 7 dat Nederland doorgaat ;)
     

    chester

    Too busy to bother
    May 20, 2006
    15,055
    Hier op het werk (enb zoals gezegd, ik werk in NL) zijn ze zo zeker dat jullie de finale spelen, dat het grappig zou zijn als Uruguay de finale haalt.
     

    Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 2)