Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (3 Viewers)

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Denk ook wel dat we nog punten laten liggen (zou nogal wat zijn als da niet het geval is) maar als we deze week goed doorkomen, geven we het niet meer uit handen aangezien de rest er idd ook nog zal verliezen.

Ideale speler voor Juve, nee, hij scoorde te vlot voor dit Juve als hij wel fit was.
 

Buy on AliExpress.com

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,636
Zeg Ches, weet jij eigenlijk of het systeem met die play offs volgend jaar onveranderd blijft? Of gaan we terug naar een normale competitie? Ik heb daar precies nog maar weinig concreets over gehoord.

Ik vind het zelf maar niets nu. Vooral dan de 2e playoffs. Het interesseert mij bitter weinig om daar nog naar gaan te kijken eerlijk gezegd.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Voorlopig blijft het zo, maar ik zie ze tegen volgend seizoen nog wel het een en ander wijzigen.

1) bijvoorbeeld de ploeg die play offs speelt tegen degradatie heeft nu 7 weken geen wedstijd en moet dan gaan spelen voor het behoud, lijkt me niet ideaal.
2) play off 2 vind ik ook niet eerlijk, je speelt eerst voor een hoop punten, die dan aan de start van de play offs allemaal wegvallen, lijkt me ook niet eerlijk.

Ik denk dat hier nog wel wat aan geknutseld zal worden.

Zou het bijvoorbeeld zelf ook logischer vinden dat ze vanaf de playoffs voor 2 punten voor een overwinning spelen, dan komt de halvering van de punten niet zo hard aan
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,636
Min of meer hetzelfde dus, dat is waar ik al voor vreesde.

Play offs horen gewoon niet thuis in een reguliere (lands)competitie. En het is inderdaad ook niet de meest eerlijke manier. Neem nu Standard, in principe zouden zij al lang geen kans meer mogen hebben op een Europees ticket, nu hebben ze dat opeens weer wel. Ze hebben waarschijnlijk zelfs meer kans om het alsnog te behalen dan bv Zulte of STVV, terwijl Zulte wel een pak meer punten heeft gehaald.

Niet dat het slechter zou zijn voor ons voetbal mocht Standard het nog halen, uiteraard niet, maar eerlijk is dit gewoon niet.
 

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Dick Advocaat is opgestapt?!

Ik lees net dat Advocaat zou zijn opgestapt bij de Rode Duivels, zonder enige reden. Althans, hij wil zijn keuze op het moment niet uitleggen. De geruchten zijn dat hij aast op het zitje bij de Russische ploeg, omdat Sergei Foersjenko voorkort voorzitter van de Russische bond geworden is. Foersjenko was preses van Zenit toen Advocaat daar actief was.

Beetje vreemde situatie dit, vooral omdat hij er net was. Lijkt erop dat Advocaat gewoon alles neemt wat 'ie kan, zodat ie maar aan de bak blijft, tot zijn 'droombaantje' voorbij komt.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Wa ne dikke eikel is da seg, wordt er gewoon mottig van.
Stom Russen met hun vele geld en meneer zegt dank u wel..
De Keersmaecker zal ook mogen opstappen nu denk ik.
 

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Ik moet zeggen dat dit inderdaad gewoon onbeschoft is, als je zo met een nationale ploeg omgaat, zodra er wat anders op je pad komt om je zakken te vullen. Ik vind dit echt klote voor jullie.
 

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Ik ben Limburger, Zuid-Limburger zelfs, dus ik wens niet over een kam geschoren te worden met die 'Hollanders' daar boven.

Dank u. :D
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,636
Leuke stunt van Advocaat. Kan niet zeggen dat ik het niet heb zien aankomen:

Maar het is toch vrij zielig. Beide partijen (Belgische bond & Dick) maken zich gewoon belachelijk.
Sinds hij bij AZ zit heb ik trouwens de indruk gekregen dat hij maar heel weinig interesse heeft in de Rode Duivels. Zijn manier van doen in interviews e.d. is zeker niet overtuigend te noemen.
Misschien had hij destijds gewoon geen betere voorstellen en heeft hij daarom de job van bondscoach aanvaard. Een beslissing waar hij nu wel eens veel spijt kan van hebben...

Goeie trainer, ik denk dat niemand dat kan weerleggen. Maar hij staat er om bekend dat het iemand is die altijd opnieuw voor het (grote) geld kiest, zoals bv ook Gerets & Hiddink.
En dat is precies de reden waarom ik nooit sta te springen om zulke trainers binnen te halen bij Juventus. Vroeg of laat krijgen ze toch een beter aanbod en zijn ze weg.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,636
Tja, maakt het iets uit? Denk niet dat er momenteel echt valabele kandidaten zijn.
Het grote probleem voor mij is dat ze nu waarschijnlijk weigerachtig gaan staan tegenover een nieuwe buitenlander. Dus zal het opnieuw iemand worden genre Broos, Meeuws, ... Het zal weer niks worden met deze (overdreven) geprezen lichting vrees ik.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Ik ben Limburger, Zuid-Limburger zelfs, dus ik wens niet over een kam geschoren te worden met die 'Hollanders' daar boven.

Dank u. :D
Wat is er mis met die hollanders daarboven? :D

Advocaat:lol: Wat een lul zeg, Is en blijft een geldwolf,hopelijk faalt hij gigantisch bij Rusland want ik had liever dat hij Belgie terug naar een hoger niveau bracht!
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Tja, maakt het iets uit? Denk niet dat er momenteel echt valabele kandidaten zijn.
Het grote probleem voor mij is dat ze nu waarschijnlijk weigerachtig gaan staan tegenover een nieuwe buitenlander. Dus zal het opnieuw iemand worden genre Broos, Meeuws, ... Het zal weer niks worden met deze (overdreven) geprezen lichting vrees ik.
Ik vrees het ook, Broos, da zou wa zijn, die laat zo over zich heen walsen.
Doe maar Wilmots tot er een valabele kandidaat vrij komt.

En van mij mag het ook terug een buitenlander zijn maar idd, da zal wel niet snel meer gebeuren nu.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 3)