Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (17 Viewers)

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,647
Vroeg of laat moest het er van komen hé. Ik zal mij van't weekend "herbronnen" zodat ik vanaf volgende week terug altijd het juiste antwoord zal klaarhebben :D
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,647
Een paar wijntjes zullen er zeker wel aan te pas komen. En een paar pintjes valt ook niet uit te sluiten eerlijk gezegd :D

Maar ik zal het toch maar kalmpjes houden dit weekend & een beetje bijslapen. Vorig weekend is me niet al te best bekomen...
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,647
Kan ik perfect inkomen.

Kameraad van me is er momenteel ook mee bezig. Ben al geregeld tijdens het weekend 's morgens vroeg uit mijn bed kunnen komen om hem te gaan helpen. Doe het graag voor hem, daar niet van, maar bij momenten is dat toch zwaar.
Hoeveel / hoe lang werk denk je nog te hebben?


Maar bon, ben er mee weg nu. Moet zien dat ik op tijd ben om nr de match te zien.
 

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Wat is er mis met die hollanders daarboven? :D

Advocaat:lol: Wat een lul zeg, Is en blijft een geldwolf,hopelijk faalt hij gigantisch bij Rusland want ik had liever dat hij Belgie terug naar een hoger niveau bracht!
:lol:

Je weet wel, dat 'boven of onder de rivieren'-geneuzel. :p
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,647
Wil er in Juli inzitten dus we zijn er bijna, de vloer wordt nu gelegd.

Allez, tot maandag, hopelijk met Anderlecht als kampioen.
Juli is al dichtbij hé. Dan heb je echt iets om naar uit te kijken tijdens die laatste maanden die je moet werken.
Plus, tijdens de zomer is het ideaal om een housewarming te doen. Na een snelle rondleiding kunt ge direct iedereen buiten in den tuin zetten als het weer een beetje meewil :D
 

David01

Senior Member
Aug 20, 2006
2,825
ben benieuwd wie nu trainer van de Belgen gaat worden
ik hoop op Gerets maar da zal wel wishful thinking zijn
het zal wel een platte vijg à la Broos worden
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 16)