Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (15 Viewers)

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,644
Maar in tegenstelling tot jij, heb ik bij Leekens toch een beter gevoel dan bij de alternatieven (buiten Gerets dan) die er waren.
Ik denk dat hij ons wel naar het EK2012 krijgt.
Hoop doet leven hé Ches :D


lijkt mij vooral een stap terug
nen trainer van de oude stempel
Ben ik het mee eens. Al waren er natuurlijk niet echt veel "vernieuwende" alternatieven.
 

Buy on AliExpress.com

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Ik weet niet, het kan goed uitvallen en het kan tegenvallen, we zullen het moeten afwachten, daar zijn we het precies allemaal over eens.
En Wilmots heeft als hoofdtrainer nog te weinig bewezen om een job als hoofdtrainer voor de Duivels te rechtvaardigen dus ik snap wel dat ze niet voor hem gekozen hebben.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,644
Ja, toch geweldig hé. En zich dan maar afvragen waarom hij niet populair is bij een groot deel van de voetballiefhebbers.
Ik zat toevallig in de auto toen het gebeurde & de manier waarop de commentator het omschreef op de radio was al genoeg om ons in de lach te doen schieten.
Als je dan nog eens de beelden ziet, met daarbij zijn interview, dan kan je toch niet anders dan hem uitlachen.

Chapeau trouwens voor Gent. Is altijd leuk als de underdog op zo'n manier wint.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Die Stijnen moet gewoon dringend weg uit Belgie.

En ja, natuurlijk moet ik als anderlecht fan tevreden zijn met het feit da Brugge geen CL haalt, maar langs de andere kant, wat gaat Gent en dan ook Cercle in Europa zoeken volgend seizoen.
En met Genk of STVV er ook nog bij, zullen we volgend seizoen weer voor de punten moeten zorgen vrees ik.
Langs de andere kant, Brugge in de EL kan wel voor punten zorgen, de rest zal niet veel soeps zijn denk ik.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,644
Tja, als je het bekijkt voor de coëfficient is het misschien niet ideaal. Al zijn er geen garanties natuurlijk. Of het nu Gent of Brugge is in de voorronde van de CL, maakt weinig verschil. Beiden moeten het niet- kampioenen parcours volgen & krijgen dus zeer waarschijnlijk een onhaalbare kaart.

En in de EL acht ik Gent niet noodzakelijk zwakker dan Club, als ze de trainer & ploeg kunnen bij elkaar houden. Het lijkt mij echt een ploeg die serieus gegroeid is, lang niet meer hetzelfde als een paar maanden terug (tegen As Roma).

En persoonlijk heb ik wel een enorme sympathie gekregen voor Cercle de laatste tijd (een paar leuke spelers, goeie trainer), dus ergens vind ik het wel ok dat zijn eens een kans gaan krijgen om van Europa te proeven.


Maar over Gent gesproken, gisteren wist er mij iemand te zeggen dat Preud'homme in de belangstelling zou staan van Ac Milan om Leonardo op te volgen. Dat is nog eens een geweldig gerucht :D
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Ja, staat op HLN.be iets van, zou idd nogal een stunt zijn, wel slecht voor Gent als da mocht gebeuren.

En het is niet dat ik geen sympathie heb voor Cercle, maar denk toch neit dat ze er iets kunnen gaan doen.

Hopelijk kan Genk Europa halen en een paar interessante spelers halen, zou wel jammer zijn voor STVV maar ja.
 

David01

Senior Member
Aug 20, 2006
2,825
dat die Stijnen ne stomme kloot was dat wist ik al maar nu staat ook Geraerts op die lijst
wa nen eikel zeg
ik ben nu echt geen Gent-fan maar wat die gasten in de gazetten zeiden voor de match
zielig, ik ben blij dat die klop hebben gehad
en achteraf dan zo'n klucht opvoeren
wat moeten onze spelers van Juve dan doen, die worden bijna wekelijks vernederd
nee, die van Brugge hebben er voorgoed bij mij gelegen
Stijnen op kop maar Geraerts ne goeie tweede
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Da klopt ja.

Die heeft ook van die belachelijke streken, en da voor Limburgers, niet te snappen.

Trouwens,

Bij deze Leekens zijn eerste selectie:

Doel:
Bailly (Mönchengladbach), Gillet (Bari), Proto (Anderlecht)

Verdediging:
Alderweireld (Ajax), Ciman (Kortrijk), Deschacht (Ander-
lecht), Gillet (AA Gent), Kompany (Man.
City), Lombaerts (Zenit), Van Buyten
(Bayern), Van Damme (Anderlecht),
Vermaelen (Arsenal)

Middenveld:
Buffel (RC Genk), Carcela
(Standard), De Bruyne (RC Genk),
Defour (Standard), Legear (Anderlecht),
Lepoint (AA Gent), Thijs (AA Gent),
Vertonghen (Ajax)

Aanval:
Benteke (Kortrijk), Dembele
(AZ), Hazard (Rijsel), Lukaku
(Anderlecht), Mirallas (Saint-Etienne)

Geen speler van Brugge :D
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,644
Da klopt ja.

Die heeft ook van die belachelijke streken, en da voor Limburgers, niet te snappen.
Waar haal je dat nu weer :D

Trouwens,

Bij deze Leekens zijn eerste selectie:

...

Geen speler van Brugge :D
Kan ik me, in grote lijnen, wel in vinden. Bijvoorbeeld Legaer heeft dit seizoen genoeg laten zien om er bij te horen. Maar ik wist niet dat Gillet terug naar Gent was getrokken :D
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Ik mis die speler van Utrecht, had een paar geweldige acties laatst en zelfs een assist,ben zn naam even kwijt.

Dries Mertens als ik dat correct heb?
Inderdaad, Mertens.
Waar haal je dat nu weer :D
zelfkennis
Kan ik me, in grote lijnen, wel in vinden. Bijvoorbeeld Legaer heeft dit seizoen genoeg laten zien om er bij te horen. Maar ik wist niet dat Gillet terug naar Gent was getrokken :D
idd, Legaer verdiende het onderhand wel om opgeroepen te worden.

Ik mis hierin wel Witsel en Pocognoli.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Ligt er een beetje aan hoe Leekens wil spelen, maar als hij 4-4-2 zou spelen, lijkt Poco me wel iemand om op de ML te zetten met daarachter Van Damme of Deschacht.
Als LB kies ik idd ook voor Van Damme of Deschacht.

Witsel zou toch de voorkeur krijgen op een Lepoint naar mijn mening.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,644
En Ken, hoe ver denk je dat jullie zullen geraken op het WK?

Volgens mijn eigen, wetenschappelijk verantwoorde, pronostiek gaan jullie er uit in de kwartfinale tegen Brazilië, na een 2-1 verlies.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 15)