Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (12 Viewers)

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,645
ben benieuwd wie nu trainer van de Belgen gaat worden
ik hoop op Gerets maar da zal wel wishful thinking zijn
het zal wel een platte vijg à la Broos worden
Volgens mij Wilmots of Leekens.
Dat zijn alle drie realistische opties, spijtig genoeg. Voeg Meeuws ook nog maar aan het rijtje toe & misschien Mathijsen.


Lang genoeg wachten, dan is de tuin klaar.
Moet je enkel met grote honger afkomen voor ne BBQ ofzo.
Dat klinkt al heel wat interessanter!


Nice to know alls well! :D

So tell me do y'all dip Stroopwafels? What do I have do to look pro with em?
Come on Aush, I'm sure you'd look pro with whatever & however you do (it) :D
 

Buy on AliExpress.com

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
no, not at you, it says that the first outgoing transfer from standard is a fact after they failed to qualify for European football next season.

De Camargo has signed for Borussia Munchengladbach.
 
Jul 15, 2006
24,566
no, not at you, it says that the first outgoing transfer from standard is a fact after they failed to qualify for European football next season.

De Camargo has signed for Borussia Munchengladbach.
Ah ok. And Milan Jovanović is definately leave as well. I can see Defour, Witsel, De Camargo etc leaving too...
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Ah ok. And Milan Jovanović is definately leave as well. I can see Defour, Witsel, De Camargo etc leaving too...
I assume you mean Mbokani since I already said De Camargo has signed for another club.

And I think Mbokani will also leave, Defour will probably stay one more season, Witsel is a guess for me, but my feeling is that he will also stay longer.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Het lig eraan welke trainer er komt en hoe ze hun gaan versterken, volgens wat ik gelezen heb krijgen ze 4MEuro voor hem, samen met de miljoenen die ze vorig seizoen gehad hebben en de inkomsten uit Europa moeten ze in staat zijn om degelijke vervangers te halen.
Ik twijfel enkel of er veel interesse is om naar Standard te gaan aangezien ze geen Europees hebben.

En natuurlijk is het ook belangrijk wat Defour en Witsel gaan doen, toch hun belangrijkste spelers op het middenveld.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,645
Tja, bij Standard weet je nooit hoe het zal uitdraaien met inkomende transfers. Het zou me niet verbazen mochten ze er maar weer eens voor kiezen om een paar bekende namen op retour binnen te halen om de fans te sussen.

Van het duo Defour - Witsel vertrekt er ook nog wel eentje denk ik. Persoonlijk zou ik gokken op Witsel, wat ook beter zou zijn voor Standard dan een vertrek van Defour.

Ik denk nu al dat Anderlecht volgend seizoen opnieuw kampioen wordt :D
Ze zullen de ploeg & de staff min of meer kunnen behouden blijkbaar & dan kan je makkelijk doorwerken. Behalve een bijkomende spits zie ik echt niet wat zij nog kunnen verbeteren (naar Belgische normen).
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Een bijkomende spits is idd alles wat ze nodig hebben, tenminste afhankelijk van wat er vertrekt.

Heb hetzelfde gevoel als jij bij Standard, terug een Conceicao-achtige transfer zie ik ze wel doen ja.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,645
Bwa. Het had erger gekund natuurlijk (Leekens heeft toch al één en ander bewezen), maar ik denk niet dat we er nog moeten op rekenen om kortelings nog eens aan een groot toernooi mee te doen. Daarvoor lijkt hij me niet de juiste man op de juiste plaats.

Een ander probleem dat ik met Leekens heb is min of meer hetzelfde als ik met coaches als Hiddink & Advocaat heb: Zij hebben geen lange termijn visie & en schrikken er niet voor terug om hun team meteen te laten zitten wanneer er hen een beter voorstel wordt gedaan.
Met zo'n korte termijn coaches kan je volgens mij niets opbouwen. En bij de Rode Duivels moet er juist nog vanalles worden opgebouwd.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Over die lange termijn visie ben ik het eens, maar als de start goed is, tegen Duitsland en Turkije, dan zie ik hem toch wel even blijven, valt de start tegen, dan denk ik idd dat hij wel weer eens rap weg kan zijn.

Maar in tegenstelling tot jij, heb ik bij Leekens toch een beter gevoel dan bij de alternatieven (buiten Gerets dan) die er waren.
Ik denk dat hij ons wel naar het EK2012 krijgt.
 

David01

Senior Member
Aug 20, 2006
2,825
lijkt mij vooral een stap terug
nen trainer van de oude stempel
tuurlijk hij haalt wel resultaten op korte termijn maar een lange-termijn visie zit er wel ni in
in de gazet staat dat Wilmots al op zijn teen is getrapt dus het spelletje begint al
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 12)