Wishlist and General Juve mercato talk (2011-12) (48 Viewers)

Status
Not open for further replies.

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Dutch website VI.nl states that we are showing serious interest in Arjen Robben, along with Spuds, Arseanal and Chel$ki. He seems likely to stay at Bayern though, since he's back to performing well.


Ahh, screw it! :tuttosport:
 

Buy on AliExpress.com

Gerd

Senior Member
Dec 25, 2011
5,955
werent river asking for some large fee or somthing if i can remember correctly?
Yeah in summer i read the same stories , but it looks like they aren't if we have really got him . I don't think we will get him in crazy prices . He is a 94 who is doing good after all .

---------- Post added 14.03.2012 at 18:08 ----------

€25 mill for Ocampos is a bargain?
ain't never gonna happen for that sum
 

Osman

Koul Khara!
Aug 30, 2002
61,501
€25 mill for Ocampos is a bargain?
Lol misread who she was quoting, I thought she was replying to the Robben rumour.

I dont know Ocampos, but no one out of argentina is gonna cost more then 15m prolly, the clubs are so financially weak that european clubs can play hardball with them.
 

Gerd

Senior Member
Dec 25, 2011
5,955
Where did you guys read that?
Calciomercato Juventus: Ocampos bianconero, a Torino nel 2013

La Juventus continua a soffrire di “pareggite”, malattia che, dovesse protrarsi ancora potrebbe far svanire definitivamente i sogni di scudetto. La società, consapevole della situazione attuale, dettata anche da alcune sviste arbitrali, starebbe cercando di “sensibilizzare” la Lega con fascicolo sugli errori commessi contro la squadra da parte dei fischietti italiani.

Nel frattempo, dall’altra parte del Mondo, il Direttore sportivo Fabio Paratici starebbe cercando di concludere la trattativa per Lucas Ocampos. Colui che in patria definiscono senza timori reverenziali come il nuovo “Cristiano Ronaldo” sarebbe nuovamente a un passo dai bianconeri pronti a spendere quanto necessario per convincere il River Plate.

A dettare i tempi dell’accordo, direttamente da corso Galileo Ferraris, sarebbe il Direttore generale Beppe Marotta che con il club argentino aveva già raggiunto un accordo per l’acquisto del calciatore. Il presidente dei “Los Millonarios”, Daniel Passarella, si starebbe convincendo dell’operazione.

La società sudamericana sarebbe soddisfatta della possibilità di cedere Ocampos alla Juventus ma con la possibilità di trattenerlo in patria fino a giugno 2013, data nella quale sarebbe previsto l’approdo del campioncino in quel di Vinovo. Nel frattempo la società juventina starebbe cercando di convincere anche Pablo Martin Sabbag, agente dell’esterno offensivo.
 
Status
Not open for further replies.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 45)