THe most hated team!!! (1 Viewer)

Buffon#1

New Member
Jan 2, 2003
39
#1
Guys, as a Juve fan I want to know your opinion about the most hated teams!!!!
For me it`s:

1.INTER (that is the most hated team for me...maybe because of their stupid fans...I hate them...)

2.Manchester UTD (because of Beckham.He should have been a pop-singer,not a football player)

3. Real Madrid (Too many star players...They think,that they are unbeatable,I hope Juve will get a chance to prove Zidane&Co that they are NOT)
 

Tom

The DJ
Oct 30, 2001
11,726
#5
Liverpool - boring football and they have overrated rubbish like gerrard and murphy in the team, I only like one of their players anyhow

Arsenal - so arrogant, jeez...they think they are the best team in the world or something!

Man U - always will unless keane moves

Celtic - rivals to rangers ;) and a horrid kit!

Roma - no real reason, just took an instant dislike to them, and I only like a couple of their players

btw what you said about beckham is ludicrous
 
OP
OP

Buffon#1

New Member
Jan 2, 2003
39
#7
INTER....I never understood this team....To play the worst football in Europe (maybeeven in world) and to be on the second place of the Seria A and CL.....What is it????Tremendous LUCK???
 

Anders

Senior Member
Dec 13, 2002
3,134
#8
++ [ originally posted by Buffon#1 ] ++

2.Manchester UTD (because of Beckham.He should have been a pop-singer,not a football player)
Would everybody please quit the Beckham talk!
I hate Man Utd too, but Beckham is great footballer! Doesn't matter how he looks, who he's married to, or how his voice sounds.

His freekicks/shots/crosses are amazing. He's a great captain... no need to attack a good player like him.

Wanna attack somebody from Man Utd... attack Keane that psycho or Blanc, cuz he really sucks!
 

Tom

The DJ
Oct 30, 2001
11,726
#9
++ [ originally posted by Karlberg ] ++


Would everybody please quit the Beckham talk!
I hate Man Utd too, but Beckham is great footballer! Doesn't matter how he looks, who he's married to, or how his voice sounds.

His freekicks/shots/crosses are amazing. He's a great captain... no need to attack a good player like him.

Wanna attack somebody from Man Utd... attack Keane that psycho or Blanc, cuz he really sucks!
well bloody said!
 

Slagathor

Bedpan racing champion
Jul 25, 2001
22,708
#11
++ [ originally posted by Karlberg ] ++
Would everybody please quit the Beckham talk!
I hate Man Utd too, but Beckham is great footballer! Doesn't matter how he looks, who he's married to, or how his voice sounds.

His freekicks/shots/crosses are amazing. He's a great captain... no need to attack a good player like him.

Wanna attack somebody from Man Utd... attack Keane that psycho or Blanc, cuz he really sucks!
I never said he's not a good footballer, just that he would be a bad singer

DJ - it's such an excellent way to describe it! :D
 

Stu

Senior Member
Jul 14, 2002
17,543
#12
++ [ originally posted by Erik ] ++
A pop-singer? With that Minnie Mouse voice? Not very likely!
I've been doing some research,and I found out some of the translations for the Disney stars in Italian.

Mickey Mouse = Topolino (some of my friends call me that)
Daffy Duck = Paperino
Goofy = Pippo ( :LOL: )

I think Minnie remains the same.:)
 

JuveCampione

Senior Member
Sep 21, 2002
4,134
#13
Inter: Blue piece of shit (with black stripes ;))

Real Madrid: I hate them very much! always get presents and stuff! and all they know is to buy the best players. white shit!

Man Utd: No explanation. i just don't like them since i started to watch football

Feyenoord: No matter what Erik says about their fans, i still hate them!
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)