Skandinaviska Juvetråden (1 Viewer)

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,748
yep. det er positivt for os at de kæmper for point. de skal frem over banen og score, jeg regner med en lignende kamp og et lignende resultat.
 

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,748
Jag stavade fel, det är dvärgen jag menade skriva. Och du vet vem jag menar.
yep, skulle lige være sikker :p . ikke fordi jeg vil forsvare dværgen, men han har måske gjort kampen mod lecce lettere for os. nu skal lecce have point mod os, hvilket gør at de skal fremover banen. = åbner mere plads til borrigol og hans magi i den anden ende.
 

Jem83

maitre'd at Canal Bar
Nov 7, 2005
22,865
yep, skulle lige være sikker :p . ikke fordi jeg vil forsvare dværgen, men han har måske gjort kampen mod lecce lettere for os. nu skal lecce have point mod os, hvilket gør at de skal fremover banen. = åbner mere plads til borrigol og hans magi i den anden ende.
Jeg har tenkt helt likt som deg, men jeg tror vi tar feil. Jeg tror ikke Lecce går rundt og tenker på å faktisk vinne på Juventus Stadium. Det er jo ingen av motstanderne som vinner der. Jeg tror rett og slett de skal parkere bussen så inn i helvete, altså. De vet at de kan være stolte av ett poeng på vår hjemmebane, og det kan bli et viktig poeng for dem. Og så forsøker de heller å vinne sine to siste kamper.
 

Raz

Senior Member
Nov 20, 2005
12,218
Hello my scandinavian friends :D

I'm planing a bike trip through sweden sometime at the middle-end of June and will be visiting Goteborg for a day, I was wondering if there would be anyone able to help me get some marija for the journey :D
 

Marty

tuz
Administrator
Jul 2, 2005
16,961
Hello my scandinavian friends :D

I'm planing a bike trip through sweden sometime at the middle-end of June and will be visiting Goteborg for a day, I was wondering if there would be anyone able to help me get some marija for the journey :D
:lol:
 

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,748
Hello my scandinavian friends :D

I'm planing a bike trip through sweden sometime at the middle-end of June and will be visiting Goteborg for a day, I was wondering if there would be anyone able to help me get some marija for the journey :D
if you can come by copenhagen ( it's not that far ) i'll be happy to give you directions. or else jack could sell you some of his private stash. :klin:
 

Ali

Conditioned
Contributor
Jul 15, 2002
19,052
@Jem Lecce kan parkera bussen, lånar granarnas bussar och dubbelparkera de och vi kommer och krossa de. There's no stopping us :D
@Raz Are you going on a motorbike trip or?
 

Raz

Senior Member
Nov 20, 2005
12,218
@Ali Nah, just a regular man powered bike :D

@Nzoric I'm going from Karlsham to Norway, Denmark is not on my trail, this time :) From bigger cities I will only be passing by Goteburg.
 

Raz

Senior Member
Nov 20, 2005
12,218
:D

Cool, the request is not a big deal though, it's just a bonus I would like to get. But all in all what's the situation in Sweden and Norway considering this? I know it's not legal but how hard is it to get it there and how do public view it? Police?

When I was in spain it was ilegal though you could get it anywhere, and people were ok with it, even police didn't bother with it.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)