Skandinaviska Juvetråden (6 Viewers)

Fake Melo

Ghost Division
Sep 3, 2010
37,077
Grejen är att jag kommer inte alls att bli besviken om vi inte vinner Scudetton men ändå är jag också skitnervös.
Halveis i denne sesongen sa jeg at folk ikke burde forvente å vinne Scudettoen, men akkurat nå er vi så nær at jeg kommer til å grine om vi fra oss ledelsen.
 

Jem83

maitre'd at Canal Bar
Nov 7, 2005
22,865
Jeg har vært "realist", a.k.a. "pessimist" hele sesongen og er det fortsatt. Tror som sagt vi klarer 2 seiere og 2 uavgjort på siste 4. Det kan holde, men hvis Milan vinner alle sine kamper så ender dette i hjerteskjærende gråt.

Og jeg kommer til å gråte. Hardt. For på dette tidspunktet er vi så nærme gullet at vi kan lukte på det, smake det. Selv en pessimist som jeg innser hvor nære vi er...
 

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,753
er jeg den eneste som er fuldstændig afslappet? for min skyld er den hjemme allerede :D

hvis vi taber den nu, håber jeg ikke at jack giver mig the hustini treatment :snoop:
 

Jem83

maitre'd at Canal Bar
Nov 7, 2005
22,865
er jeg den eneste som er fuldstændig afslappet? for min skyld er den hjemme allerede :D

hvis vi taber den nu, håber jeg ikke at jack giver mig the hustini treatment :snoop:
Men er ikke du 17-18 år eller noe slikt da?

Jeg hadde vært avslappet jeg også, om jeg ikke hadde gjennomgått noe helt for jævlige stunder tidligere med Juve. Smålagene har ødelagt for oss før.... Perugia 2000, anyone? :sergio:

Nå hadde jo været mye å si i den kampen da, men allikevel...
 

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,753
20, men jo - jeg har ikke oplivet noget lignende :p . jeg var rastløs tidligere på sæsonnen, da vi kørte det ene uafgjorte resultat hjem efter det andet. de sidste 7 kampe har jeg været sikker på at vi vil vinde fra første sekund, den måde som holdet opfører sig på giver mig fornyet tro på at den er hjemme uge efter uge.
 

Jem83

maitre'd at Canal Bar
Nov 7, 2005
22,865
20, men jo - jeg har ikke oplivet noget lignende :p . jeg var rastløs tidligere på sæsonnen, da vi kørte det ene uafgjorte resultat hjem efter det andet. de sidste 7 kampe har jeg været sikker på at vi vil vinde fra første sekund, den måde som holdet opfører sig på giver mig fornyet tro på at den er hjemme uge efter uge.
Skal innrømme at det er noe annerledes over måten vi spiller på nå. Vi er rett og slett bedre. Håper du har rett og at dette holder helt inn!!
 
OP
Zé Tahir

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,281
  • Thread Starter
  • Thread Starter #468
    Om vi förväntar oss att Boriello ska avgöra våra matcher så är vi helt körda.

    Kanske vi kan prestera med Boniperti och Platini på läktaren :p
     
    OP
    Zé Tahir

    Zé Tahir

    JhoolayLaaaal!
    Moderator
    Dec 10, 2004
    29,281
  • Thread Starter
  • Thread Starter #473
    Milan har Inter fortfarande att spela som behöver satsa på CL.


    edit: Fan Melo! Nu sitter jag här och tänker på massa olika scenarier.
     

    Hængebøffer

    Senior Member
    Jun 4, 2009
    25,185
    er jeg den eneste som er fuldstændig afslappet? for min skyld er den hjemme allerede :D

    hvis vi taber den nu, håber jeg ikke at jack giver mig the hustini treatment :snoop:
    De sidste par sæsoner sidder stadig i baghovedet. Inden kampen mod Cesena tænkte jeg, hvis vi vinder så tør jeg tro på det, men selvom vi vandt, så viste den kamp hvad vi skal frygte.

    Det er først når den er 100 % sikker, at jeg tør tro på den. Jeg tør ikke engang håbe nu.
     

    Jem83

    maitre'd at Canal Bar
    Nov 7, 2005
    22,865
    Så, hvordan presterer dere på jobb om dagen, folkens?

    Jeg prøver så godt jeg kan, men jeg tenker på Juve og scudetto nesten hele tiden. Vanskelig å jobbe :D

    Dessuten har jeg masse kollegaer som sier: "Jaja, nå er det jo bare å ta frem scudettoen dah? :)" "Grattis!" "Deilig med seriegull eller???" ... :sergio:

    Blir jo dritnervøs av sånt snakk.
     

    Marty

    tuz
    Administrator
    Jul 2, 2005
    16,963
    Så, hvordan presterer dere på jobb om dagen, folkens?

    Jeg prøver så godt jeg kan, men jeg tenker på Juve og scudetto nesten hele tiden. Vanskelig å jobbe :D

    Dessuten har jeg masse kollegaer som sier: "Jaja, nå er det jo bare å ta frem scudettoen dah? :)" "Grattis!" "Deilig med seriegull eller???" ... :sergio:

    Blir jo dritnervøs av sånt snakk.
    Haha fan va jobbigt :D Snacka om att ta ut segern i förskott
     

    Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 6)