Skandinaviska Juvetråden (3 Viewers)

Marty

tuz
Administrator
Jul 2, 2005
16,963
Icelandic is the closest to the old Nordic language(fornnordiska). Danish, Norwegian and Swedish basically started out as different types of accents 1 gaziliion years back.
Well according to the bible earth is only 6000 years old so it's no wonder we can understand eachother.
 

Jem83

maitre'd at Canal Bar
Nov 7, 2005
22,865
Skandinavia er fine greier. Men høye skatter!

Heldigvis har Norge lavest skatter av de 3. Danmark kommer verst ut. Tror faktisk Danmark har de høyeste skattene i hele Europa, og Sverige er heller ikke langt unna.
 

Jem83

maitre'd at Canal Bar
Nov 7, 2005
22,865
:weee:

Hvad koster en pakke cigaretter (god kvalitet, Marlboro, Camel osv) I Norge?
Litt usikker nå, for jeg sluttet for et par år siden. Men vet at prisene øker jevnt. Det hele er ledd i en holdningsskapende politikk fra myndighetene. Jeg tror faktisk 20-pakningen med Marlboro nærmer seg 90 kroner nå.
 
OP
Zé Tahir

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,281
  • Thread Starter
  • Thread Starter #378
    Satan va dyrt. Jag fick reda på att en dosa snus kostar 51 SEK nu för tiden. När jag va där i 05 kostade det 25 SEK. Helt jävla sjukt.
     

    JCK

    Biased
    JCK
    May 11, 2004
    123,418
    Så jävla klumpigt sagt av Reinfeldt. Varför ska vi jobba mer när vi har yngre människor som behöver ta sig in i marknaden?
    För att hela den blåa politiken i Sverige är rubbad...synd bara att S har så mycket problem internt att jag har svårt att tänka att de kan vinna nästa gång.

    Att sänka skatten på restaurangbranchen till exempel...var det verkligen nödvändigt?
     

    Jem83

    maitre'd at Canal Bar
    Nov 7, 2005
    22,865
    Sjekk statistikkene Alen postet. Tall lyver ikke. Det er helt umulig for oss å vinne ligaen med slike angrepstall. Jeg er forbannet jeg også... Irritert. Dette uavgjort-Juve er som en stakkarslig fyr som gjør alt riktig for dama hele kvelden. Varter opp, alt ser ut til å gå veien. Men får inte fittan. Vi spiller bra, kjemper, har mest possession, flere skudd på mål og alt det der. Men poengene vi virkelig trenger blir igjen i provinsene.

    Det er utrolig skuffende, Melo, men forbered deg mentalt på at dette ikke går. Noe annet er bare direkte usunt.

    Du og jeg har dessuten sagt det hele sesongen også, og vi trenger å holde fast ved det vi ser.

    Ære likevel til Conte, som har fått oss til å drømme igjen. Selv om det gjør vondt at drømmer knuses, så er det ingenting som er verre i fotball enn å ikke ha dem i det hele tatt, slik som de siste årene.
     

    Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 3)