Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (3 Viewers)

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Brugge. Vooral gezien het verschil aan ervaring in de selecties, en Preud'Homme.

Voor volgend seizoen ben ik sterk benieuwd in wie er vertrekt bij zowel Brugge als Anderlecht. Vooral Thielemans zou beter een jaar langer blijven, om wat constanter te worden en geen vormdip te krijgen zoals nu halfweg het seizoen.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Brugge. Vooral gezien het verschil aan ervaring in de selecties, en Preud'Homme.

Voor volgend seizoen ben ik sterk benieuwd in wie er vertrekt bij zowel Brugge als Anderlecht. Vooral Thielemans zou beter een jaar langer blijven, om wat constanter te worden en geen vormdip te krijgen zoals nu halfweg het seizoen.
Ik denk ook Brugge, als ze het dit seizoen niet halen, wanneer dan wel. Hun kern is volgens mij iets beter nog.
Maar zij hebben, buiten Simons en de Sutter, geen enkele speler die ervaring heeft om voor de titel te spelen.

Anderlecht heeft daar veel meer ervaring in, Deschacht, Proto, VDBorre, Defour, Marin, Rolando (al is die volgens mij niet echt gemotiveerd om voor Anderlecht te spelen) en de anderen spelen toch ook al voor het 2de of 3de seizoen mee voor de titel dus daar hebben wij meer voordeel dan Brugge lijkt me.

Tielemans blijft zeker nog 1 of 2 seizoenen, mogelijke vertrekkers van de basisploeg bij Anderlecht zijn volgens mij Mbemba, Praet en Mitrovic, al de rest blijft.
Hopelijk weet Marin te overtuigen en als dan Praet vertrekt, neemt Anderlecht de optie op zijn contract wel.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Ik denk Anderlecht. PSV is al praktisch kampioen. Zij verdienen de titel al is het vaak slecht, ze hebben de beste speler van de eredivisie in Memphis.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Geloof je er echt nog in dat iemand die achterstand die ze nu op PSV hebben kan inhalen?
Nee want ze hebben de beste speler Ches....

Ja hoor waarom niet? PSV krijgt de topploegen nog, zodra ze 1 keer verliezen kan de druk zo groot worden dat ze fouten maken en Cocu heeft te weinig ervaring om met zulke druk om te gaan.
Ajax moet nu alles winnen en geen steken meer laten vallen.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Nee want ze hebben de beste speler Ches....

Ja hoor waarom niet? PSV krijgt de topploegen nog, zodra ze 1 keer verliezen kan de druk zo groot worden dat ze fouten maken en Cocu heeft te weinig ervaring om met zulke druk om te gaan.
Ajax moet nu alles winnen en geen steken meer laten vallen.
Zal het bij hun toch ook veel beter moeten, het geluk van afgelopen zondag hebben ze niet elke week.
Ik zie het niet meer fout lopen dit jaar voor PSV.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Zal het bij hun toch ook veel beter moeten, het geluk van afgelopen zondag hebben ze niet elke week.
Ik zie het niet meer fout lopen dit jaar voor PSV.
Ach elk team heeft geluk, alleen word het bij Ajax meteen breed uitgemeten, als ze nog 1 steek laten vallen is het klaar en zie ik Psv kampioen worden.
1 maart spelen ze tegen elkaar.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Ach elk team heeft geluk, alleen word het bij Ajax meteen breed uitgemeten, als ze nog 1 steek laten vallen is het klaar en zie ik Psv kampioen worden.
1 maart spelen ze tegen elkaar.
Ik denk dat dit zo breed uitgemeten wordt omwille van de onnozeligheid v/d fout en omdat die keeper door Ajax betaald wordt.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Ches, zet die bril af, Radja zn been gaat omhoog en hij heeft er altijd een handje van om vies en gemeen te spelen.
Nasri en nog een speler in Engeland waren slachtoffer van de Jong. Niet met opzet maar Nigel gaat heel vaak tot het uiterste en soms ook verschrikkelijk dom!
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Ches, zet die bril af, Radja zn been gaat omhoog en hij heeft er altijd een handje van om vies en gemeen te spelen.
Nasri en nog een speler in Engeland waren slachtoffer van de Jong. Niet met opzet maar Nigel gaat heel vaak tot het uiterste en soms ook verschrikkelijk dom!
Als ik mijn bril afzet, zal ik het zeker niet zien :p.
Ik vond het vooral pech en zeker geen duel om Masiello zijn been te breken, maar goed, geen witselleke, laat ons het zo stellen
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 3)