Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (11 Viewers)

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Misschien moet je dan is ander werk zoeken ipv het beruchte vingertje wijzen? Altijd makkelijk anderen de schuld geven van je eigen gedrag niet?

Omdat ze een punt pakken tegen Arsenal? Winnen van een Galatasaray dat al het hele seizoen kwakkelend is? Ik vind Tielemans voor zijn leeftijd een groot talent,dat zeker! Maar Mitrovic heeft het heel lastig tegen betere tegenstanders. Kijk maar toen de 0-3 nederlaag tegen Dortmund.
En als je een beetje een heel klein beetje Ajax hebt gevolgd heb je gezien dat Barca en PSG thuis gewoon weggespeeld zijn, de individuele klasse van Messi en co gaf uiteindelijk de doorslag. PSG uit idem.

Nee hoor maar blijf maar volhouden dat Anderlecht niks tevrezen heeft. Je word een beetje net als ik Ches, een patrionist, niks mis mee hoor.
Ai, een smiley vergeten en we zijn al op de teentjes getrapt.

En ik heb Ajax gevolgd, heb geen keuze aangezien dat de enige CL match is die er op die speeldag op de Belgische TV opstaat.
En alhoewel ik idd eens ben met het feit dat ze goed voetbal brengen, ben ik er ook van overtuigd dat wij die wel aankunnen als we onze sterkste ploeg kunnen opstellen.
Je verwijst naar de matchen tegen Gala en Arsenal, maar je weet toch ook dat wij in die matchen met 2 aanvallende flankspelers als LB en RB hebben moeten spelen doordat onze verdedigers geblesseerd waren.
Verder hebben we zonder onze belangrijkste man op het middenveld de match tegen Arsenal moeten uitdoen en ga zo maar voort.
Ik overschat ons misschien, maar jij, en dat is typisch Nederlands, onderschat ons (net zoals onze competitie en ons NT ook al jaren onderschat wordt in NL).
 

Buy on AliExpress.com

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Ik was je ook maar een beetje aan het stangen :D Zie je zelfs jullie Belgen zijn fan van ons aller Ajax!
Je weet dat ik het juist geweldig vind als zowel Nederlandse als Belgische teams het goed doen.
Soms pakken keuzes goed uit en soms niet en ja geblesseerde spelers horen er nu eenmaal bij. Dat mag nooit een excuus zijn bij een topclub.
Ach dat roep je altijd, Dat is typisch Nederlands zus en zo maar zodra Belgie eindelijk een keer een goede lichting heeft springen ze meteen van de toren met ja Wereldkampioen, EK moeten we winnen terwijl wij als Nederland al jaren spelen voor de prijzen en hebben dat altijd gedaan soms met een afgang en soms met helaas het net niet. Belgie komt eigenlijk net pas kijken dus zo raar is dat niet.
https://www.google.nl/search?q=niet...mages%257CDikke-vrouwen-766524*bmp%2F;205;317
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Ik was je ook maar een beetje aan het stangen :D Zie je zelfs jullie Belgen zijn fan van ons aller Ajax!
Je weet dat ik het juist geweldig vind als zowel Nederlandse als Belgische teams het goed doen.
Soms pakken keuzes goed uit en soms niet en ja geblesseerde spelers horen er nu eenmaal bij. Dat mag nooit een excuus zijn bij een topclub.
Ach dat roep je altijd, Dat is typisch Nederlands zus en zo maar zodra Belgie eindelijk een keer een goede lichting heeft springen ze meteen van de toren met ja Wereldkampioen, EK moeten we winnen terwijl wij als Nederland al jaren spelen voor de prijzen en hebben dat altijd gedaan soms met een afgang en soms met helaas het net niet. Belgie komt eigenlijk net pas kijken dus zo raar is dat niet.
Je beseft toch welke spelers het hardste roepen dat we het Ek moeten winnen, juist Vetonghen, en waar komt die nu net vandaan :p
En geblesseerde spelers horen er idd bij, maar voor een club als Anderlecht (en waarschijnlijk ook Ajax), is het financieel niet mogelijk om een vervanger op de bank te hebben die kwalitatief (bijna) even goed is als een starter dus als je dan met 3-4 starters zit die geblesseerd zijn, kan je dit wel opvangen in je eigen competitie door vervangers die iets minder zijn, maar Europess, op CL niveau, merk je dit mijn inziens toch meteen.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Je beseft toch welke spelers het hardste roepen dat we het Ek moeten winnen, juist Vetonghen, en waar komt die nu net vandaan :p
En geblesseerde spelers horen er idd bij, maar voor een club als Anderlecht (en waarschijnlijk ook Ajax), is het financieel niet mogelijk om een vervanger op de bank te hebben die kwalitatief (bijna) even goed is als een starter dus als je dan met 3-4 starters zit die geblesseerd zijn, kan je dit wel opvangen in je eigen competitie door vervangers die iets minder zijn, maar Europess, op CL niveau, merk je dit mijn inziens toch meteen.
:D Bij ons is ook niets voor niet de uitspraak: Niet arrogant gewoon beter! Jammer dat het niet zo goed met hem gaat op dit moment. Vertonghen was/is zeker een echte ras ajaxspeler!
Uiteraard alleen valt het bij Ajax nu juist op dat de jonkies de kar trekken en de wat oudere generatie de meeste steken laten vallen. Laten we hopen dat beiden ploegen ver reiken mits Ajax zich plaatst natuurlijk :D
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
:D Bij ons is ook niets voor niet de uitspraak: Niet arrogant gewoon beter! Jammer dat het niet zo goed met hem gaat op dit moment. Vertonghen was/is zeker een echte ras ajaxspeler!
Uiteraard alleen valt het bij Ajax nu juist op dat de jonkies de kar trekken en de wat oudere generatie de meeste steken laten vallen. Laten we hopen dat beiden ploegen ver reiken mits Ajax zich plaatst natuurlijk :D
Idd, laat ons hopen dat Anderlecht heel ver reikt :p
Voor het Europese clubequivalent hoop ik eigenlijk niet dat de NL'se ploegen het heel goed doen, als jullie het laten hangen, gaan wij over jullie ;)
RIP Luc De Vos

Een deel van men jeugd weg, en zoveel te vroeg
Idd, veel te vroeg en onverwacht.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
ik denk dat er weinig verschil zit tussen de huidige teams van ajax en anderlecht in Europa. Het zou een interessante wedstrijd zijn. Ik was erg verbaasd over Feyenoord. Psv heb ik niet gezien. Maar wel goed voor Nederlands voetbal dat de top drie doorgaat in Europa. 1 van de drie zou de kwartfinale moeten kunnen halen. Ligt uiteraard aan de loting. Volgens mij gaat naast Anderlecht alleen Club ook door. Maar weet dat niet zeker.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
ik denk dat er weinig verschil zit tussen de huidige teams van ajax en anderlecht in Europa. Het zou een interessante wedstrijd zijn. Ik was erg verbaasd over Feyenoord. Psv heb ik niet gezien. Maar wel goed voor Nederlands voetbal dat de top drie doorgaat in Europa. 1 van de drie zou de kwartfinale moeten kunnen halen. Ligt uiteraard aan de loting. Volgens mij gaat naast Anderlecht alleen Club ook door. Maar weet dat niet zeker.
Ja, Standard en Lokeren liggen eruit.
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/crank2015.html
Kijkende naar wat jullie volgend seizoen aan punten verliezen en wat wij tot nu toe meer gescoord hebben, moeten jullie ploegen het wel nog goed doen anders gaan we toch over jullie.
Zeker aangezien jullie het jaar nadien weer veel punten verliezen.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Ja, Standard en Lokeren liggen eruit.
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/crank2015.html
Kijkende naar wat jullie volgend seizoen aan punten verliezen en wat wij tot nu toe meer gescoord hebben, moeten jullie ploegen het wel nog goed doen anders gaan we toch over jullie.
Zeker aangezien jullie het jaar nadien weer veel punten verliezen.
ja nederlands voetbal bakt er al jaren niks van in Europa.
ajax moet daarom eens de EL serieus nemen en niet zoals de afgelopen seizoenen.
Gelukkig presteert feyenoord eindelijk eens wat.
Het is voor nederland beter als groningen, utrecht, Vitesse etc niet meer worden afgevaardigd.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
ja nederlands voetbal bakt er al jaren niks van in Europa.
ajax moet daarom eens de EL serieus nemen en niet zoals de afgelopen seizoenen.
Gelukkig presteert feyenoord eindelijk eens wat.
Het is voor nederland beter als groningen, utrecht, Vitesse etc niet meer worden afgevaardigd.
Idem, maar ja, behalve Brugge en Anderlecht zijn er in Belgie ook maar weinig ploegen die Europese overwintering kunnen ambieren dus het zal niet veel beteren bij ons de komende jaren
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Idem, maar ja, behalve Brugge en Anderlecht zijn er in Belgie ook maar weinig ploegen die Europese overwintering kunnen ambieren dus het zal niet veel beteren bij ons de komende jaren
gelukkig speelt dat ook voor de andere landen die rond ons staat.
Roemenië stond ook eens hoger en viel razendsnel terug omdat er teveel ploegen Europa in gingen.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 10)