Misschien moet je dan is ander werk zoeken ipv het beruchte vingertje wijzen? Altijd makkelijk anderen de schuld geven van je eigen gedrag niet?
Omdat ze een punt pakken tegen Arsenal? Winnen van een Galatasaray dat al het hele seizoen kwakkelend is? Ik vind Tielemans voor zijn leeftijd een groot talent,dat zeker! Maar Mitrovic heeft het heel lastig tegen betere tegenstanders. Kijk maar toen de 0-3 nederlaag tegen Dortmund.
En als je een beetje een heel klein beetje Ajax hebt gevolgd heb je gezien dat Barca en PSG thuis gewoon weggespeeld zijn, de individuele klasse van Messi en co gaf uiteindelijk de doorslag. PSG uit idem.
Nee hoor maar blijf maar volhouden dat Anderlecht niks tevrezen heeft. Je word een beetje net als ik Ches, een patrionist, niks mis mee hoor.
Omdat ze een punt pakken tegen Arsenal? Winnen van een Galatasaray dat al het hele seizoen kwakkelend is? Ik vind Tielemans voor zijn leeftijd een groot talent,dat zeker! Maar Mitrovic heeft het heel lastig tegen betere tegenstanders. Kijk maar toen de 0-3 nederlaag tegen Dortmund.
En als je een beetje een heel klein beetje Ajax hebt gevolgd heb je gezien dat Barca en PSG thuis gewoon weggespeeld zijn, de individuele klasse van Messi en co gaf uiteindelijk de doorslag. PSG uit idem.
Nee hoor maar blijf maar volhouden dat Anderlecht niks tevrezen heeft. Je word een beetje net als ik Ches, een patrionist, niks mis mee hoor.
En ik heb Ajax gevolgd, heb geen keuze aangezien dat de enige CL match is die er op die speeldag op de Belgische TV opstaat.
En alhoewel ik idd eens ben met het feit dat ze goed voetbal brengen, ben ik er ook van overtuigd dat wij die wel aankunnen als we onze sterkste ploeg kunnen opstellen.
Je verwijst naar de matchen tegen Gala en Arsenal, maar je weet toch ook dat wij in die matchen met 2 aanvallende flankspelers als LB en RB hebben moeten spelen doordat onze verdedigers geblesseerd waren.
Verder hebben we zonder onze belangrijkste man op het middenveld de match tegen Arsenal moeten uitdoen en ga zo maar voort.
Ik overschat ons misschien, maar jij, en dat is typisch Nederlands, onderschat ons (net zoals onze competitie en ons NT ook al jaren onderschat wordt in NL).