Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (9 Viewers)

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
gefeliciteerd. Toch nog ajax en anderlecht in de EL na de winter. ik hoop wel dat Ajax dat toernooi eens serieus neemt. En niet zoals in vorig gaande jaren er meteen weer uitliggen.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Tsja, dat is dan waarschijnlijk het voordeel van de playoffs in Belgie, je kan de spelers wat roteren in de competitie aangezien het toch pas echt telt de laatste maanden in de playoffs waardoor je in Europa met je beste elf kan starten.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Tsja, dat is dan waarschijnlijk het voordeel van de playoffs in Belgie, je kan de spelers wat roteren in de competitie aangezien het toch pas echt telt de laatste maanden in de playoffs waardoor je in Europa met je beste elf kan starten.
ja dat denk ik wel.
Ik blijf erbij dat ajax en dit anderlecht denk ik ook clubs uit roemenie, oostenrijk, zwitserland etc moet verslaan.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Als als als Ches, Als Anderlecht beter had gespeeld tegen Arsenal waren ze tweede.
ALS Ajax wint hoop ik dat ze snel Anderlecht tegen komen. ALS dat zo is, kom dan gez3ellig naar Amsterdam dan kunnen we een palmske doen ALS je dat leuk lijkt.


Gefeliciteerd trouwens met de 3e plek ;)
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Als als als Ches, Als Anderlecht beter had gespeeld tegen Arsenal waren ze tweede.
ALS Ajax wint hoop ik dat ze snel Anderlecht tegen komen. ALS dat zo is, kom dan gez3ellig naar Amsterdam dan kunnen we een palmske doen ALS je dat leuk lijkt.


Gefeliciteerd trouwens met de 3e plek ;)
Ik denk dat je niet blij zult zijn met zo een loting.
En een palm, nee merci, een chouffke.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Je gaat er trouwens van uit dat Ajax al geplaatst is, maar als ze thuis verliezen van Nicosia, hebben ze volgens mij niets.
ik verwacht niet dat ajax daarvan verliest en mocht dat wel gebeuren dan verdiend ajax niet eens een plek in de EL.

- - - Updated - - -

Ik denk eerder dan Anderlecht moet vrezen.
Ik zet er een 3pack la Chouffe op! Neem ik Janna ook mee naar de wedstrijd mag zij rijden! @Bezzy
met ze alle in mijn micraatje :)
lijkt mij wel leuk hoor. gaat zack ook mee :p
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
:lol: Jij praat ook alleen maar omdat ze na hoeveel is het 4 jaar? Eindelijk weer een keertje mee mogen doen met de EL.
Als ik dit had geroepen als Ajax geplaatst was zou het meteen arrogant zijn maar Ches, je word precies hetzelfde sinds Belgie en nu Anderlecht een beetje presteren.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
:lol: Jij praat ook alleen maar omdat ze na hoeveel is het 4 jaar? Eindelijk weer een keertje mee mogen doen met de EL.
Als ik dit had geroepen als Ajax geplaatst was zou het meteen arrogant zijn maar Ches, je word precies hetzelfde sinds Belgie en nu Anderlecht een beetje presteren.
Is gewoon een gevolg van al 13 jaar in NL werken.

En eerlijk gezegd, als je kijkt naar onze CL campagne, mag ik zeggen dat Anderlecht geen vrees moet hebben voor dit Ajax.
Het talent dat wij dit jaar in onze ploeg hebben, is enorm, jij volgt ons waarschijnlijk niet goed genoeg om dit te weten, maar spelers zoals Tielemans, Praet, Mitrovic, Mbemba, Najar, Acheampong, daar gaan we nog veel van horen de komende jaren.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Misschien moet je dan is ander werk zoeken ipv het beruchte vingertje wijzen? Altijd makkelijk anderen de schuld geven van je eigen gedrag niet?

Omdat ze een punt pakken tegen Arsenal? Winnen van een Galatasaray dat al het hele seizoen kwakkelend is? Ik vind Tielemans voor zijn leeftijd een groot talent,dat zeker! Maar Mitrovic heeft het heel lastig tegen betere tegenstanders. Kijk maar toen de 0-3 nederlaag tegen Dortmund.
En als je een beetje een heel klein beetje Ajax hebt gevolgd heb je gezien dat Barca en PSG thuis gewoon weggespeeld zijn, de individuele klasse van Messi en co gaf uiteindelijk de doorslag. PSG uit idem.

Nee hoor maar blijf maar volhouden dat Anderlecht niks tevrezen heeft. Je word een beetje net als ik Ches, een patrionist, niks mis mee hoor.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 8)