Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (4 Viewers)

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Nee, maar Barca is dan ook een heel ander kaliber dan Arsenal.
Ik had ook gehoopt op minimaal een punt, en als we nu gewoon zowel tegen Galatasaray als tegen Arsenal iets leper, iets smeriger gespeeld hadden, hadden we 6/9 gehad ipv 1/9 en was in ieder geval de 3de plek al zeker.
 

Buy on AliExpress.com

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
zo zonde inderdaad van anderlecht. :( ajax was kansloos tegen barca en dat is helemaal niet erg. hopelijk worden ajax en anderlecht nog derde in hun poule.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Ligt eraan, als Gala dan op de laatste speeldag thuis wint van Arsenal en wij verliezen in Dortmund, liggen we er nog uit.
ow oke dus thuis winnen van gala en hopen dat gala niet wint van dortmund.

Ben benieuwd hoe ajax het gaat doen.
ik denk max een gelijkspel.

Hopelijk sta ik niet in de file tussen de ajacieden vanavond :D
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
ow oke dus thuis winnen van gala en hopen dat gala niet wint van dortmund.

Ben benieuwd hoe ajax het gaat doen.
ik denk max een gelijkspel.

Hopelijk sta ik niet in de file tussen de ajacieden vanavond :D
Als wij thuis winnen van Gala, zijn we zeker derde.
Dan kunnen we nog tweede worden zelfs.
Dan mag Arsenal niet winnen van Dortmund, verder moeten wij dan op de laatste speeldag winnen in Dortmund en moet Arsenal verliezen van Galatasaray op de laatste speeldag.

Maar zoveel geluk zullen we niet hebben, ben al lang tevreden als we derde kunnen worden in deze poule.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Als wij thuis winnen van Gala, zijn we zeker derde.
Dan kunnen we nog tweede worden zelfs.
Dan mag Arsenal niet winnen van Dortmund, verder moeten wij dan op de laatste speeldag winnen in Dortmund en moet Arsenal verliezen van Galatasaray op de laatste speeldag.

Maar zoveel geluk zullen we niet hebben, ben al lang tevreden als we derde kunnen worden in deze poule.
derde in deze poule vind ik een prima prestatie van Anderlecht. Zo jammer dat het paar weken terug fout ging in de thuiswedstrijd :(
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Doet hij gewoon om vGaal een hak tezetten Ches ;)

Hoeveel heeft Belgie gespeeld eigenlijk?

Heb trouwens zaterdag mn eerste PvB gehaald van de KNVB Jeugdtrainers opleiding :D Nog 2 tegaan!
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
0-0 thuis tegen Wales, zwakke prestatie.
Ik begin alsmaar meer mee te gaan in Zach zijn overtuiging dat het voor de RD's misschien niet slecht zou zijn als Wilmots ergens clubcoach zou worden...

En proficiat.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Nee, merci, die moet ik niet hebben bij Belgie.
Als Wilmots zou vertrekken, is de opvolger toch al bekend, zijn huidige assistent, Borkelmans zal het dan wel worden.
En nee, dat zie ik niet als een verbetering.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Doet hij gewoon om vGaal een hak tezetten Ches ;)

Hoeveel heeft Belgie gespeeld eigenlijk?

Heb trouwens zaterdag mn eerste PvB gehaald van de KNVB Jeugdtrainers opleiding :D Nog 2 tegaan!
en dan ben je coach betaald voetbal?

- - - Updated - - -

0-0 thuis tegen Wales, zwakke prestatie.
Ik begin alsmaar meer mee te gaan in Zach zijn overtuiging dat het voor de RD's misschien niet slecht zou zijn als Wilmots ergens clubcoach zou worden...

En proficiat.
was echt in shock. tuurlijk normaal resultaat maar 6-0 had ik niet verwacht. als nl alles wint worden we 'gewoon' eerste. Naigolan zou altijd moeten spelen bij de belgen.
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Nee, merci, die moet ik niet hebben bij Belgie.
Als Wilmots zou vertrekken, is de opvolger toch al bekend, zijn huidige assistent, Borkelmans zal het dan wel worden.
En nee, dat zie ik niet als een verbetering.
Borkelmans is nu reeds de persoon die de tactiek doet, dus ik zie het zelfs als een stap achteruit omdat hij niet de motivator is die Wilmots is.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Borkelmans is nu reeds de persoon die de tactiek doet, dus ik zie het zelfs als een stap achteruit omdat hij niet de motivator is die Wilmots is.
Tsja, ik ben het er mee eens, maar we zitten er, vrees ik, toch aan vast als Wilmots zou vertrekken.
Tenzij hij ontslagen wordt, dan zie ik Borkelmans mee opstappen, maar ik denk dat Wilmots te duur is om te ontslaan.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
en dan ben je coach betaald voetbal?

- - - Updated - - -



was echt in shock. tuurlijk normaal resultaat maar 6-0 had ik niet verwacht. als nl alles wint worden we 'gewoon' eerste. Naigolan zou altijd moeten spelen bij de belgen.
Haha nee Janna, dan mag ik hogere Jeugd f,e en D elftallen trainen, na de winterstop zit ik in een speciale competitie met Ajax en nog een paar andere toppers! :)
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 4)