Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (9 Viewers)

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Niks op tegen, maar als je dan de namen van die kids ziet, dan zie je toch hoe multicultureel NL is.
En wel een leuke oefening voor de kids denk ik.
Lekker hoe die voorlaatste zo arrogant wegloopt om zijn bal te halen nadat hij gescoord heeft.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
ow wat goed, ik ben benieuwd :)
heb je de nieuwe messi in je team :D
Die kleine mocro is gruwelijk goed, Hij en nog 3 anderen mogen al stage lopen bij Ajax.

Niks op tegen, maar als je dan de namen van die kids ziet, dan zie je toch hoe multicultureel NL is.
En wel een leuke oefening voor de kids denk ik.
Lekker hoe die voorlaatste zo arrogant wegloopt om zijn bal te halen nadat hij gescoord heeft.
Haha daar staat Zeeburgia bekend om: Narsingh, Bouy, Brennet,Stanley Menzo, Adam Maher, Ryan Donk en nog veel meer komen allemaal bij Zeeburgia vandaan, grootste leverancier aan profclubs van Nederland.
Ik heb de 1e jaars F talenten die volgend jaar doorstromen naar de F1.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Haha daar staat Zeeburgia bekend om: Narsingh, Bouy, Brennet,Stanley Menzo, Adam Maher, Ryan Donk en nog veel meer komen allemaal bij Zeeburgia vandaan, grootste leverancier aan profclubs van Nederland.
Ik heb de 1e jaars F talenten die volgend jaar doorstromen naar de F1.
Dat is een mooi lijstje.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Niks op tegen, maar als je dan de namen van die kids ziet, dan zie je toch hoe multicultureel NL is.
En wel een leuke oefening voor de kids denk ik.
Lekker hoe die voorlaatste zo arrogant wegloopt om zijn bal te halen nadat hij gescoord heeft.
ja zeker hier in de randstad :)

- - - Updated - - -

Die kleine mocro is gruwelijk goed, Hij en nog 3 anderen mogen al stage lopen bij Ajax.



Haha daar staat Zeeburgia bekend om: Narsingh, Bouy, Brennet,Stanley Menzo, Adam Maher, Ryan Donk en nog veel meer komen allemaal bij Zeeburgia vandaan, grootste leverancier aan profclubs van Nederland.
Ik heb de 1e jaars F talenten die volgend jaar doorstromen naar de F1.
wow dat is een flink lijstje. dus volgend jaar ajax f1 verslaan :strong:
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Tsja, ik ben het er mee eens, maar we zitten er, vrees ik, toch aan vast als Wilmots zou vertrekken.
Tenzij hij ontslagen wordt, dan zie ik Borkelmans mee opstappen, maar ik denk dat Wilmots te duur is om te ontslaan.
Ja dat is weer zo'n blunder he. We kwalificeren ons in een lachwekkende poule (ivm met het talent dat we hebben), en voor we naar het WK gaan waar we ons kunnen meten aan een deftige tegenstander, wordt zijn contract verlengd.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Ja dat is weer zo'n blunder he. We kwalificeren ons in een lachwekkende poule (ivm met het talent dat we hebben), en voor we naar het WK gaan waar we ons kunnen meten aan een deftige tegenstander, wordt zijn contract verlengd.
Idd, je ziet het zo gebeuren met die pippo's die bij ons in de bond zitten.
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Inderdaad. Hoewel ik ntl graag Nainggolan had gezien ipv Fellaini, en dat De bruyne een pak dieper stond. En dat Chadli op de bank zat.

Is er al nieuws over Mertens trouwens ?
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Het is net of ze dezelfde crisis hebben als wij :D
Beide landen plaatsten zich gewoon voor het EK alleen wij zonder Hiddink denk ik.
Ik denk ook dat Blind bondscoach wordt en hiddink op de achtergrond aan de slag gaat.
de thuiswedstrijden tegen ijsland en tsjechie winnen en we eindigen als eerste.

ALs ik hier zo lees wat ches en zach zeggen denk ik ook niet dat wilmots er zit tijdens het ek in frankrijk.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
is iedereen in belgie zo negatief over de bond en wilmots?
Nee, niet iedereen, maar er komen alsmaar meer geruchten dat het niet botert tussen Wilmots en een deel v/d spelers.
Verder is het voetbal er niet beter op aan het worden en zijn er toch alsmaar meer mensen die vinden dat Wilmots niet uit de kern haalt wat er toch in moet zitten.
En hij selecteert ook echt enkel de spelers die hij graag heeft, vooral spelers die in het buitenland spelen en die een grote naam hebben, niet wat we als ploeg nodig hebben.
Om een voorbeeld te geven, hij zet Alderweireld en Vertonghen op de RB en de LB, terwijl we met spelers zoals Pocognoli, Van Damme, Deschacht, De Bock, VDBorre en De Laet wel "echte" backs hebben.
Het is net of ze dezelfde crisis hebben als wij :D
Beide landen plaatsten zich gewoon voor het EK alleen wij zonder Hiddink denk ik.
Crisis is het niet, maar het kan gewoon beter met dit "materiaal"
Ik denk ook dat Blind bondscoach wordt en hiddink op de achtergrond aan de slag gaat.
de thuiswedstrijden tegen ijsland en tsjechie winnen en we eindigen als eerste.

ALs ik hier zo lees wat ches en zach zeggen denk ik ook niet dat wilmots er zit tijdens het ek in frankrijk.
Ik denk het eerlijk gezegd ook, die gaat volgens mij komende winter aan de slag voor een club.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Nee, niet iedereen, maar er komen alsmaar meer geruchten dat het niet botert tussen Wilmots en een deel v/d spelers.
Verder is het voetbal er niet beter op aan het worden en zijn er toch alsmaar meer mensen die vinden dat Wilmots niet uit de kern haalt wat er toch in moet zitten.
En hij selecteert ook echt enkel de spelers die hij graag heeft, vooral spelers die in het buitenland spelen en die een grote naam hebben, niet wat we als ploeg nodig hebben.
Om een voorbeeld te geven, hij zet Alderweireld en Vertonghen op de RB en de LB, terwijl we met spelers zoals Pocognoli, Van Damme, Deschacht, De Bock, VDBorre en De Laet wel "echte" backs hebben.

Crisis is het niet, maar het kan gewoon beter met dit "materiaal"

Ik denk het eerlijk gezegd ook, die gaat volgens mij komende winter aan de slag voor een club.
het begint dus wel alla nederland te worden. als het nu al niet botert, hoe gaat dat dan zometeen op het ek. bij welke club zie je wilmots aan de slag gaan?
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 8)