Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (8 Viewers)

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Waarom vind je dat ?

Uitstraling of spelstijl
Beiden,

Ik vind het maar een beperkte coach, tactisch heel zwak, toont weinig lef en houd vast aan 3-5-2 waar we elke week zien hoe kwetsbaar Bonucci is zonder Barzagli. dit was ook het geval onder Conte.

Had Juve geswitched naar 4-3-3 in de tweede helft dan was Atl Mardid compleet van de kaart geweest. Maar helaas zag je duidelijk dat hij voor een punt ging.

Qua uitstraling tjah, hij lijkt vaak hopeloos.

http://www.soccernews.nl/news/27812...ek:_We_moeten_de_tegenstander_durven_uitdagen
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,647
Goh, tot we die goal tegen kregen zag ik zelf geen enkele reden om wijzigingen of wissels door te voeren. Behalve dan misschien tijdens de eerste 10 min van de 2e helft. Het is natuurlijk juist dat we zelf geen enkel risico namen of lef toonden, maar dat vond ik gisteren dan weer net positief.

Dat we gisteren verliezen heeft natuurlijk ook helemaal niets met tactiek te maken. Al moeten we natuurlijk nog even afwachten hoe het verder zal verlopen met Max. Op alle vlakken.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Begrijp me niet verkeerd BF, Welkom terug trouwens :D
Ik heb het nooit een goede trainer gevonden, Bij Cagliari heeft hij het leuk gedaan maar bij Milan ondanks een kampioenschap heb ik hem niets bijzonders zien brengen.

Waarom zou je zo verdedigend spelen in de CL? Ik ben dat resultaten voetbal wat niks opbrengt een beetje zat, zet voluit pressie, al moet ik zeggen dat Atl Madrid erg laf speelde en met 11 spelers achter de bal en hopend op een foutje van ons. Juist als de tegenstander zo timide is moet je je tanden laten zien.

Llorente is al weken niet in vorm. Haal die man gewoon eruit, heeft op dit moment de draaicirkel van Luca Toni en Toni scoorde tenminste toch.

Tevez rent zijn longen uit zijn lijf en is rond de 60ste minuut helemaal op. Bonucci maakt fout op fout op fout. Chiellini hetzelfde.
Waar is de coaching van de trainer vraag ik me dan af?
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Ik ben er nog niet uit wat ik vind van allegri. We moeten hem de tijd geven. Uit tegen Atletico was uit het niks een tegendoelpunt. Die wedstrijd verdiende geen doelpunt zo slecht was het van beide kanten. Tegen Roma wisselt hij goed. Alleen vraag ik mij af in hoeverre een coach invloed heeft op zo'n krankzinning wedstrijd. Morata vind ik een makkelijk opgewonden standje. Maar wel goede speler. Coman heb ik nog niet echt zien spelen.

- - - Updated - - -

Daarom vind ik lastig om te beoordelen wie llorrente zijn plek moet innemen. Ik ben overigens nooit echt fan van hem geweest.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
nainggolan was weeral geweldig gisteren.
Een mens vraagt zich af hoe onze scouting in godsnaam zijn monsterseizoen bij Roma vorig jaar gemist heeft
Die was idd geweldig, niet te begrijpen dat die niet mee naar het WK geweest is.
Na die problemen met de fans wil je Radja nog steeds hier? :D
Als Vidal vertrekt, zou ik hem meteen als vervanger willen, veel beter dan Pereyra.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Anderlecht was 88 minuten de evenknie, zelfs iets beter dan Arsenal, komen verdiend voor, vergeten de 2-0 te maken en slikken nog 2 doelpunten in minuut 89 en 91.
De 1-2 na een niet gefloten overtreding op Defour ook nog.
Om he top zijn Nederlands te zeggen, klote, dik balen.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 7)