Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (7 Viewers)

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Klopt, maar het deed me denken aan het interview met Ariël Jacobs in P-Magazine deze week.
Daarin vertelde hij hoe Roger lijkbleek trok toen hij de 3mil voor Bousouffa betaalde. En dat Constant er kwaad voor zou geworden zijn, "teveel geld voor 1 speler".

benieuwd hoe ze op sclessin gaan reageren
Dat waren dan ook andere tijden, en Constant, die zal niet meer kwaad worden.
Het laatste nieuws meld dat van Buyten niet naar Anderlecht trekt, hij verkiest te stoppen. Ik hoop uiteraard dat ze geen gelijk hebben.
 

Buy on AliExpress.com

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Vandaag een schande in Engeland. Toen aan Hazard gevraagd werd welke de meest getalenteerde speler is waarmee hij ooit samenspeelde, antwoorde hij Samuel Eto'o


Ik moet hem 100% gelijk geven. Moesten de Pundits en Lads en Mates en Chaps eens over het kanaal kijken, zouden ze dat moeten weten.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
leuke wedstrijd gisteren ajax - psv vond vooral wijnaldum sterk spelen die is echt gegroeid sinds het wk.
blind speelde ook goed. leuk om te zien dat de gasten het hoge niveau ook in de eredivisie volhouden.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Wat een warm welkom voor Zlatan,Maxwell en vd Wiel gisteren.
Jammer dat de 2e vrije trap er niet inging maar PSG had eigenlijk 2-0 moeten winnen dus gelijkspel is een bonus voor Ajax.
 

Sjaban

Senior Member
Dec 29, 2012
2,020
Wat een warm welkom voor Zlatan,Maxwell en vd Wiel gisteren.
Jammer dat de 2e vrije trap er niet inging maar PSG had eigenlijk 2-0 moeten winnen dus gelijkspel is een bonus voor Ajax.
Die reactie van Zlatan na die misser van Lucas Moura, haha. Hij keek stom verbaasd om zich heen, hij kon het zelf niet geloven
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Probleem opgelost.

Xbox360 controller for windows gaf geen signaal in usbpoorten van nieuwe pc

Alles geprobeerd, bleek receiver zelf te zijn. De F1 zekering brand nogal snel door.

Ik heb hier geen soldeerbout, maar heb het probleem met een stukje zilverpapier en scotchtape kunnen fixen.



Oh btw. Leve nederland zijn mentaliteit kwa pc hardware. Diw jongens vanop tweakers versturen hun recent tweedehands beter dan de meeste winkels hier nieuw. Zwaar onder se indruk!
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 6)