Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (3 Viewers)

Sjaban

Senior Member
Dec 29, 2012
2,026
Tielemans wordt misschien wel de beste Belg die we ooit gehad hebben
Hopen dat hij naar Juve komt.

- - - Updated - - -

Dat is inderdaad een lastige positie vind die jongeling die nu naar Ajax is gegaan een leuk talent maar spits is altijd een lastige positie
Rond Wk 2018
Cillessen
Janmaat-de vrij-BMI-blind
Strootman-clasie-wijnaldum
Boetius-?-depay.
En dan heb je nog fer, Willems, rekik, vilhena, veltman, Klaassen, promes, castiagnos etc een aantal van hun kan wel doorgroeien naar een aardig tot goed niveau. En dan nog de nieuwe talenten waar wij nu nog niks of weinig van gehoord hebben.
Kishna wellicht? Ik hoop dat hij dit jaar echt doorbreekt
 

Buy on AliExpress.com

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Hiddink vsWilmots? Nee ik zou ook niet willen ruilen Ches :lol:

Heerlijke vakantie gehad, viel wel ff in een gat na een maand vol voetbal. Ben erg trots op ons elftal. Ondanks de mindere kwaliteiten van sommige spelers toch 3e van de wereld.
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Jammer genoeg zal deze generatie nooit in de buurt van zijn potentieel spelen, als een idioot als De keersmaecker mensen als Wilmots als hoofdcoach blijft inlijven, en het contract verlengen voor ze zich moeten bewijzen
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Jammer genoeg zal deze generatie nooit in de buurt van zijn potentieel spelen, als een idioot als De keersmaecker mensen als Wilmots als hoofdcoach blijft inlijven, en het contract verlengen voor ze zich moeten bewijzen
Je bent wel heel snel met zulke conclusies te trekken, we zullen na het EK2016 wel zien, als we het dan niet beter doen, deel ik je mening, nu nog niet.
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Je bent wel heel snel met zulke conclusies te trekken, we zullen na het EK2016 wel zien, als we het dan niet beter doen, deel ik je mening, nu nog niet.
In de P-magazine kwamen ze met een grappig fait divers

Toen Leekens vertrok, lagen Van Gaal en Wilmots in de running. Van Gaal als hoofdcoach en Wilmots als assistent. Uiteindelijk kozen ze Wilmots omdat ie goedkoper was.


De Keersmaecker is een idioot, die gered werd omdat we toevallig plotseling een zeer grote lichting spelers hebben.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
ik denk dat de belgen erg tevreden mogen zijn met kwartfinale wk. wij hebben boven ons kunnen gespeeld dankzij topcoach van gaal. ik ben erg blij met hiddink maar weet niet goed wat te verwachten van ek 2016. dit gezien de geschiedenis van 2 jaar geleden. talent is zowel in belgie als nederland genoeg aanwezig belangrijk blijft dat feyenoord, psv en ajax in nl en in belgie anderlecht, club/genk en luik de talenten de kans blijft geven dan doen beide landen iig mee de komende jaren.
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
klassiek zijn daarvoor military press of dumbell press goed
Maar recent heb op dat gebied toch wat vooruitgang geboekt door incline benchpress te doen, met de stang, en dat terwijl ik op kracht en niet op vorm train.

Ideaal heb je een incline bench staan, maar als dat er niet is kan je een bank met de rug schuin(45°) zetten in het squat rek en dat zo doen.

Ik doe momeneel op maandag die incline bench, dinsdag military press, donderdag gewoon bankdrukken en zaterdag gepauzeerd bankdrukken. En het toevoegen van die incline bank heeft toch best wat progressie gemaakt hoor. Ik raad het iedereen aan !
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
klassiek zijn daarvoor military press of dumbell press goed
Maar recent heb op dat gebied toch wat vooruitgang geboekt door incline benchpress te doen, met de stang, en dat terwijl ik op kracht en niet op vorm train.

Ideaal heb je een incline bench staan, maar als dat er niet is kan je een bank met de rug schuin(45°) zetten in het squat rek en dat zo doen.

Ik doe momeneel op maandag die incline bench, dinsdag military press, donderdag gewoon bankdrukken en zaterdag gepauzeerd bankdrukken. En het toevoegen van die incline bank heeft toch best wat progressie gemaakt hoor. Ik raad het iedereen aan !
ahh perfect! Deze oefeningen doe ik sinds kort alleen gebruik ik de incline bench press voor de borst. Wist niet dat de schouders dan ook meteen meegepakt worden.
Dank je voor de tips!
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Dezelfde Defour die een paar jaar geleden met Juve in verband werd gebracht?
Ik dacht dat hij opweg was naar PSV.
Werd die in verband gebracht ?

Toen we nog onder Del Neri zaten, en we geen ballen op het middenveld hadden heb ik lang gezegt dat een Defour gigantisch zou zijn voor juventus, dat dringend nodig had aan een generaal, strijder en leider op het middenveld. Hij was toen de enige Belg die ik bij juventus wilde (Kompany was onrealistisch), maar ik heb toen nooit iets gelezen dat er geruchten waren over een transfer ?
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 3)