Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (5 Viewers)

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
haha ach hier werken genoeg Belgen die hoopt dat een van de twee winnen, dan komt er sowieso een borrel en dan is iedereen blij :D
Tuurlijk mogen jullie het van mij winnen als wij het niet doen (en die kans is wel heel groot), maar toch, als jullie hem winnen, ben ik toch blij dat ik drie weken vakantie heb.
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Jij werkt niet in NL zeker?
Voor mij als Belg zou dat helemaal niet zo fijn zijn.
Ik ben omringd door mensen die denken dat België wereldvoetbal speelt, witsel beter is als Pirlo, hazard beter dan Messi. Dat onze organisatie fantastisch is en dat we door onze fantastische organisatie zo weinig klaarspelen in balbezit.
Omringt door mensen die liefts nog 2 extra aanvallend ingestelde spelers er bij willen zetten, en denken dat nederland veel beter zou zijn als ze aanvallend spelen in plaats van dat verdedigende gedoe

Forza georganiseerd direct voetbal
 

Sjaban

Senior Member
Dec 29, 2012
2,020
Vanavond even goed knallen tegen die Mexicanen. Gewoon lekker defensief counter voetbal blijven spelen, dan komt het wel goed. Ik hoop op een halve finale Nederland - Belgie ;)
 

Sjaban

Senior Member
Dec 29, 2012
2,020
Toch nog de fout gemaakt om naar Griekenland - Costa Rica te kijken gisteravond. Wat een draak van een wedstrijd, gelukkig hebben de Grieken met dat afbraak voetbal eindelijk verloren.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Ik vind costa rica ook verdiend door, Misschien geen wereldtop, maar op uitzondering van een paar bij ons zijn wij dat ook niet. Tegen een voetballende ploeg krijgen we meer kansen op een snelle counter.
Laten we echt hopen dat Nigel een lichte blessure heeft, Wat een beest is dat toch.
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Van Gaal : een trainer probeerd de kwaliteiten van zijn spelers zo efficiënt mogelijk te gebruiken om de kans zo hoog mogelijk te maken om te winnen.

Als je ploeg zoals de grieken geen poot kan sjotten, maar een goeie verdediging heeft, dan is dat maar zo. Ik denk dat iedereen er nu wel genoeg over gezeurd heeft.

Ik vind het jammer dat de grieken eruit zijn, want Nederland gaat meer moeite hebben met Costa Rica opzij te zetten (als ze fysiek hersteld geraken)
 

Sjaban

Senior Member
Dec 29, 2012
2,020
Van Gaal : een trainer probeerd de kwaliteiten van zijn spelers zo efficiënt mogelijk te gebruiken om de kans zo hoog mogelijk te maken om te winnen.

Als je ploeg zoals de grieken geen poot kan sjotten, maar een goeie verdediging heeft, dan is dat maar zo. Ik denk dat iedereen er nu wel genoeg over gezeurd heeft.

Ik vind het jammer dat de grieken eruit zijn, want Nederland gaat meer moeite hebben met Costa Rica opzij te zetten (als ze fysiek hersteld geraken)

Wellicht, aan de andere kant speelt CR wel aanvallend voetbal, gaan veel vooruit met het hele team. Dat laat natuurlijk wel meer ruimte en kansen over voor Nederland op de counter met Robben en Depay
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Gefeleciteerd NL'ers.
Ik dacht echt dat jullie je eindstation bereikt hadden.
Ik vraag me af waar dag van ons ligt.

Zwak centraal mddenveld tegen de VS ? Of zonder verdedigende middenvelders en mss Kompany tegen Messi ?


Nederland gaat die halve finale halen; voor ons zou dat een half mirakel zijn
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Hey Ches, misschien moet je gewoon weer in Belgie gaan werken weer hoor, azijnpisser :D
Heb je trouwens iets van sven vernomen? Die heb ik al in geen tijden hier gezien @BuckFuddy
Waarom zou ik da doen? Die ontwikkelingshulp die ik doe, betaald nog goed ook.
Heb helemaal niets gehoord van BF, is idd al een tijdje geleden dat die hier geweest is

- - - Updated - - -

Ik vraag me af waar dag van ons ligt.

Zwak centraal mddenveld tegen de VS ? Of zonder verdedigende middenvelders en mss Kompany tegen Messi ?


Nederland gaat die halve finale halen; voor ons zou dat een half mirakel zijn
Argentinie zal idd wel het eindstation worden voor de RD's
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 5)