Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (15 Viewers)

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Waarom zou ik da doen? Die ontwikkelingshulp die ik doe, betaald nog goed ook.
Heb helemaal niets gehoord van BF, is idd al een tijdje geleden dat die hier geweest is

- - - Updated - - -


Argentinie zal idd wel het eindstation worden voor de RD's
Moesten we Radja en Defour (stomme rode kaart) hebben gehad, en een goede coach, zou het omgekeerd zijn
 

Buy on AliExpress.com

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Das mooi, maar Wilmots is onze coach, en die kent niks van tactiek, en zal de onnozele fout maken die men 6 jaar lang tegen Barcelona maakte : "oh, de tegenstander heeft de meest efficiënte aanval ter wereld ? Laten we er vol in de aanval tegen gaan".

Wilmots zal Witsel en Dembele of Fellaini centraal zetten.
 

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Succes vanavond mannen!

Ik ben erg benieuwd, want de VS hebben me positief verrast tot dusver. België zal er een tandje bij moeten zetten.
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Een heel gebit als je het mij vraagt.

Ik hoop dat iemand in het Belgische kamp eindelijk heeft ontdekt dat de ploeg zichzelf uitschakeld wanneer het centrale middenveld geblokkeerd wordt, en iedereen naar de bal toe loopt (verschikkelijk irritant)
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Ik ben er wel niet helemaal zeker van. Maar wielrenners hekelen vaak de veel laksere houding kwa dopingtests in vergelijking met voetballers. Nuja, de directe impact is veel kleiner, maar de inkomens zijn zoveel hoger, en op een wk zijn er al genoeg wedstrijden die zeer lang een hoge intensiteit aanhouden
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Succes vanavond mannen!

Ik ben erg benieuwd, want de VS hebben me positief verrast tot dusver. België zal er een tandje bij moeten zetten.
En dat tandje hebben we bijgeschakeld, geweldige wedstrijd, alleen jammer dat we het tot 120 minuten hebben laten komen
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Gefeliciteerd Belgen! :beer:
Leuke wedstrijd om tezien en moet eerlijk bekennen dat ik ook een beetje voor Amerika was, puur omdat ze de longen uit hun lijf aan het rennen waren en het Belgie behoorlijk moeilijk maakten. Wat doen Hazrd en Witsel trouwens in de basis? Die voegen amper iets toe.
Ik vond Vertonghen super gisteren!
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Ik ben ook niet echt fan van Radja maar ik denk zeker dat hij meer zou brengen dan Axel.
Was Kompany eigenlijk wel fit? Die liep er ook niet echt fris bij.
Goed opgemerkt, hij was net op tijd klaargeraakt met die blessure (totaal buiten de verwachtingen) en ik denk dat hij daarom niet al te veel trainingen heeft meegemaakt.
Liet wel zijn klasse zien, maar speelde toch duidelijk met de rem op.

Hopelijk geraakt ie klaar voor tegen Argentinië.


Witsel, ik ben zowat zen grootste tegenstander denk ik. Loopt defensief ALTIJD 20-30 meter uit positie (dat wordt leuk met Messi), is niet echt een patron en geeft heel gemiddelde pasjes. Men kan zeggen dat hij wat allrounded is, maar hij brengt globaal gezien te weinig. Naingollan brengt iets minder offensief mss, maar brengt defensief zoveel meer. Defour, wanneer hij geen domme dingen doet, is dan weer een uitstekende aanjager,die ook compleet is en wel kan opbouwen vanachter uit.
Neey, ik ben geen fan van Witsel, en zal het nooit worden. Overrated.
 

Sjaban

Senior Member
Dec 29, 2012
2,021
Goed opgemerkt, hij was net op tijd klaargeraakt met die blessure (totaal buiten de verwachtingen) en ik denk dat hij daarom niet al te veel trainingen heeft meegemaakt.
Liet wel zijn klasse zien, maar speelde toch duidelijk met de rem op.

Hopelijk geraakt ie klaar voor tegen Argentinië.


Witsel, ik ben zowat zen grootste tegenstander denk ik. Loopt defensief ALTIJD 20-30 meter uit positie (dat wordt leuk met Messi), is niet echt een patron en geeft heel gemiddelde pasjes. Men kan zeggen dat hij wat allrounded is, maar hij brengt globaal gezien te weinig. Naingollan brengt iets minder offensief mss, maar brengt defensief zoveel meer. Defour, wanneer hij geen domme dingen doet, is dan weer een uitstekende aanjager,die ook compleet is en wel kan opbouwen vanachter uit.
Neey, ik ben geen fan van Witsel, en zal het nooit worden. Overrated.

Prima gespeeld door de Belgen, echter hadden de kansen al veel eerder benut moeten worden. Tegen Argentinie zullen jullie toch efficiënter met de kansen om moeten gaan. En niet teveel aanvallend, want dan krijgt Messi de ruimte die hij wil
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Effen om Hazard te verdedigen, die jongen heeft wel enorm veel verdedigend werk opgeknapt tegen speedy gonzalez, wat was die jonge gast die inviel op de RB snel seg.

En de verhalen van Radja zijn bekend dus daar kunnen we over zwijgen, ruzie zoeken met Kompany is niet verstandig.
 

Sjaban

Senior Member
Dec 29, 2012
2,021
Effen om Hazard te verdedigen, die jongen heeft wel enorm veel verdedigend werk opgeknapt tegen speedy gonzalez, wat was die jonge gast die inviel op de RB snel seg.

En de verhalen van Radja zijn bekend dus daar kunnen we over zwijgen, ruzie zoeken met Kompany is niet verstandig.
Inderdaad, ik ben gewoon gewend om te zien hoe Hazard iedereen eruit sprint met zijn versnelling, maar die back had ook een 6e versnelling..
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 15)