Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (22 Viewers)

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Tweede wedstrijd beter dan maar, De wissels pakte goed uit dit keer maar beide teams konden niet echt potten breken.

Ik ben nerveus voor vanavond, typisch hollands om te denken dat we er zomaar overheen lopen. ik moet het nog maar zien.
Klopt, bij ons kan het vooral veel beter, wat, op zich, positief is als het dan ook gebeurt.
Bij jullie kan het alleen maar even goed, of slechter, dus hopelijk, even goed.
 

Buy on AliExpress.com

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Tweede wedstrijd beter dan maar, De wissels pakte goed uit dit keer maar beide teams konden niet echt potten breken.

Ik ben nerveus voor vanavond, typisch hollands om te denken dat we er zomaar overheen lopen. ik moet het nog maar zien.
Niet te veel zorgen maken. En vooral blij zijn dat Van Gaal coach is :D

Nederland speelde subliem uit organisatie met direct countervoetbal. Maar als ze zelf het spel moeten maken, zullen ze een pak minder goed zijn. Heel nederland wil natuurlijk nu dat ze 433 spelen, maar beseffen niet dat hierdoor alle sterke punten wegvallen.

Het betreft natuurlijk Van Gaal, dat moet zowat de laatste persoon zijn die naar het publiek gaat luisteren. In tegendeel, die vind er plezier in om dan net het tegenovergestelde te doen, en achteraf heerlijk arrogant uit te pakken als hij gelijk had.


Dit Nederland is gemaakt voor die rechtstreekse uitschakeling, 2 keer gelijk spelen is voldoende nu. En dan komen ze in de fase waar ze heel goed in zullen zijn
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Weet je, eigenlijk ben ik blij dat we nu ook is met vechtvoetbal winnen, Al vond ik dat we veels tezwak de duels aangingen. We lieten australie het spel maken en die konden daardoor ook makkelijker in de wedstrijd groeien, wat een heerlijke goal van Cahill. Ik vrees Chili nog steeds ontzettend maar goed, op naar de volgende ronde!
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
gelukkig zijn we door en gaat spanje naar huis.
tweede ronde here we come. en altijd leuk om de nieuwe talenten meteen zie aanhaken.

De jong en depay :heart:
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Weet je, eigenlijk ben ik blij dat we nu ook is met vechtvoetbal winnen, Al vond ik dat we veels tezwak de duels aangingen. We lieten australie het spel maken en die konden daardoor ook makkelijker in de wedstrijd groeien, wat een heerlijke goal van Cahill. Ik vrees Chili nog steeds ontzettend maar goed, op naar de volgende ronde!
Ervan uitgaande dat Brazilie groepswinnaar wordt, kun je misschien beter tweede worden en tegen hun uitkomen, ik vond zowel Mexico als Kroatie beter spelen dan Brazilie.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Vond het tegen Mexico al beter.
Uefa weet ook wel dat ze dit niet kunnen maken zoals het in de eerste wedstrijd opviel.
ik neem aan dat je FIFA bedoeld? maar het zou mij niks verbazen als brazilie nog wat cadeaus gaat krijgen om het rustig te houden. De FIFA staat zelf natuurlijk ook gigantisch voor schut als het uit de hand loopt.
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Heerlijk ,alletwee de landen speelden ver beneden hun kunnen maar toch door!
Hopelijk zetten we deze lijn voor alleen dan met wat beter voetbal :beer:
Beneden hun kunnen ?

Nederland speelt geweldig goed direct voetbal vanuit organisatie. De media wilt gewoon dat oranje aanvallend speelt en verliest, ipv georganiseerd en wint, want dan verkopen ze meer kranten.


België das dan het omgekeerde. Mensen proberen ons gebrek aan collectief te excuseren met "maar België heeft een goede organisatie"
Bullshit, das net ons zwakste punt, en zoweinig volk kent iets van tactiek blijkbaar. De tegenstanders van België hebben totnogtoe twee keer zwaar teruggeplooid uit angst voor de individuele klasse. Dat we daar slecht tegen speelde, had nix te maken met onze organisatie, maar het gebrek aan offensieve creativiteit en tactiek om daar iets aan te doen.

"organisatie", tegen rusland en algerije ? Alsjeblieft zeg. Laat ons eens spelen tegen Chili, Brazilie, Duitsland, en we zullen eens kijken wat voor organisatie we hebben...
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Ach wij Nederlanders zijn toch al vaak azijnzeikers :D Het is nooit goed, al hoop ik dat sneijder wat meer in het spel betrokken raakt en dat Janmaat is vooruit voetbalt.
Ik hoop vooral dat nederland zo blijft spelen en de finale haalt. Ze mogen hem zelfs winnen.

Alles is beter dan een zuid amerikaanse ploeg, wat de fifa zo graag wilt
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 22)