Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (9 Viewers)

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Een speler kan zal wel een terugval krijgen, maar we hebben op elke positie (behalve de backs) spelers zat die een terugval bij een andere speler kan opvangen.
Daar maak ik me niet zo ongerust in.

Deze jongens zullen in hun club ook wel leren omgaan met tegenslagen dus waarom zouden ze dit niet kunnen bij de RD?
Als je ze dinsdag zag, lijken ze me toch veel volwassener, ze bleven rustig, bleven voetballen, vroeger gingen ze de lange bal spelen als ze in zo een match moesten scoren, of gingen ze overhaast aanvallen en kregen we op de counter een tegendoelpunt. Ik zie toch duidelijk vooruitgang in hun spel.

Die geschorste coach, da is ook alleen maar op de matchdag, en dan staat hij volgens mij nog constant in communicatie met zijn vervanger...
Dit is meer dan een juve forum (al zegt de naam da niet echt), en deze thread gaat al zeker over meer dan enkel Juve.
Hoogmoed komt voor de val Ches, dat zou uitgerekend jij moeten weten :)

Buy on AliExpress.com

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Nee man, geld genoeg maar kwaliteit tekort. 2e helft van de competitie is het klaar met Vitesse.

Denk dat het tussen Twente en PSV gaat.
voeg ajax daarmaar gewoon aan toe
ik denk dat ajax kampioen wordt. Vitesse zal met feyenoord strijden voor de plekken achter deze drie. Ajax is klaar met europees voetbal na de winter (of er moet een wonder gebeuren maar als ik realistisch ben). in tegenstelling tot twente en psv (die daardoor in de competitie punten verliezen).

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Ik snap jullie nederlanders niet, altijd maar klagen dat wij niet chauvinistisch genoeg zijn, ben ik dat eens, wordt ik daar weer op afgerekend.
Daarom plaag ik je ook man :D Trots op je land moet je altijd zijn en met deze lichting spelers mag je dat ook zijn, maarreh nu was ik even ches en jij even Trezegol17 ;)
Aangezien ik altijd enorm chauvinistisch ben en jij me daarop aansprak :p

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
voeg ajax daarmaar gewoon aan toe
ik denk dat ajax kampioen wordt. Vitesse zal met feyenoord strijden voor de plekken achter deze drie. Ajax is klaar met europees voetbal na de winter (of er moet een wonder gebeuren maar als ik realistisch ben). in tegenstelling tot twente en psv (die daardoor in de competitie punten verliezen).
Hmm het gat is maar 5punten, ik dacht eigenlijk dat het er 8 waren. Ben benieuwd of ajax op mn verjaardag iets leuks kan forceren tegen city al heb ik er weinig hoop in.

ah, had het niet zo gesnapt.
Belg :D

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Hmm het gat is maar 5punten, ik dacht eigenlijk dat het er 8 waren. Ben benieuwd of ajax op mn verjaardag iets leuks kan forceren tegen city al heb ik er weinig hoop in.

Belg :D
ga je er nog heen?
ja 5 punten kan nog makkelijk en 8 ook nog wel in de nederlandse competitie
waren het vorig jaar niet 12 op het hoogst in februari

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Yup ik zit er weer. Ik heb echt genoten van Benzema toen tegen Madrid, als Juve die nou kon losweken bij real.....
ja dat zou echt heerlijk zijn,
net als kaka toen ook goed was en alonso is ook altijd een genot ;)
silva doet helaas niet mee ook een speler waar ik erg van kan genieten

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
van voetbalzone.nl :

Update 22 oktober 11.10 uur - Manchester City mogelijk toch met Silva naar Amsterdam
David Silva kan woensdagavond mogelijk tóch in actie komen tegen Ajax. Manchester City maakte vrijdag bekend dat de middenvelder twee duels moest missen wegens zijn hamstringblessure, maar assistent-trainer Brian Kidd van City laat maandag weten dat de kwetsuur minder erg is dan in eerste instantie werd gedacht. "Ik denk dat hij woensdag kan spelen, maar hij zal nog meer tests ondergaan", zegt Kidd in de Engelse kranten.

:D

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Meh, Vlaming, tegenwoordig is alles dat een pen kan vasthouden belg, ingeburgerd of niet. jammer

Ooit volgde ik voetbalzone vrij regelmatig, maar de hoeveelheid troep die daar soms opstaat..
je moet ook het met een korreltje zout nemen wat daar staat
net als wat hier af en toe wordt gepost

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 8)