Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (4 Viewers)

Gian

COME HOME MOGGI
Apr 12, 2009
17,802
Ja, maar ook voor de rest van 't land. Ik bedoel wie was er niet skeptisch over Buttner bij MU? :D

Stel je voor dat hij 't gaat maken daar, vrijwel iedereen zat er naast dan :D

Gian

COME HOME MOGGI
Apr 12, 2009
17,802
Tja, het is slechts een wedstrijd maak ik vind t wel leuk nu.

Daarnaast er zijn nu ook zoveel leuke spelers nu om te kiezen voor het nationale elftal. VdW, BMI, Buttner, Clasie, Narsingh, Depay(?), Maher. Ik denk dat er wel een paar toekomstige sterren tussen zitten in dat lijstje

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Tja, het is slechts een wedstrijd maak ik vind t wel leuk nu.

Daarnaast er zijn nu ook zoveel leuke spelers nu om te kiezen voor het nationale elftal. VdW, BMI, Buttner, Clasie, Narsingh, Depay(?), Maher. Ik denk dat er wel een paar toekomstige sterren tussen zitten in dat lijstje
zeker weten
ik ben vooral onder de indruk van depay vind hem dit seizoen beter doen dan mertens
misschien dat er bij feyenoord en ajax ook nog een paar nieuwe talenten doorbreken :)

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
@ Chester
goed gedaan van Anderlecht, las zelf dat er een overwinning in zat. maar een punt uit san siro tegen Milan blijft altijd goed. thuis pakken jullie ze. Malaga verbaasde mij wel in die poule.

@Trezegol17
Ajax heeft indruk op mij gemaakt gister. jammer dat alderweireld op het laatst toch de mand valt maar verder prima wedstrijd vooral van de ervaren jongens. sana heeft alleen niks te zoeken in de cl. eriksen moet ook eens zijn klasse in toppers laten zien. maar Ajax verdiende meer dam deze nederlaag

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Tsja, dubbel gevoel toch wel, op basisi v/d eerste helft hadden we er ook 3 kunnen hebben, maar in de tweede helft, verdiende we niet meer dan dit.
Proto heeft echt geweldig gespeeld.
En als we ze thuis ontvangen, zijn Robinho, Pato en Montolivo er waarschijnlijk wel bij, en dan is het toch nog net iets anders.
Ik dnek dat we ze nu hadden kunnen pakken en dat het de volgende keer misschien moeilijker gaat zijn ook al spelen we thuis.
Want wat waren ze gisteren zwak die van Milan.

Jammer voor Ajax, dat zijn de matchen waar je, als je wil doorgaan als tweede of derde, toch een puntje moet halen, en zo vlak voor het einde, is dat extra zuur natuurlijk

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,893
Ben volledig akkoord met u, Ches.
Het had echt wel slecht kunnen aflopen in die 2 helft. Toch een rare evolutie in die wedstrijd.

Maar de winst van Malaga is volgens mij niet in het voordeel van Anderlecht. Wie weet gaat er wel voor die 3e plaats gestreden moeten worden met Milan :D

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Tsja, dubbel gevoel toch wel, op basisi v/d eerste helft hadden we er ook 3 kunnen hebben, maar in de tweede helft, verdiende we niet meer dan dit.
Proto heeft echt geweldig gespeeld.
En als we ze thuis ontvangen, zijn Robinho, Pato en Montolivo er waarschijnlijk wel bij, en dan is het toch nog net iets anders.
Ik dnek dat we ze nu hadden kunnen pakken en dat het de volgende keer misschien moeilijker gaat zijn ook al spelen we thuis.
Want wat waren ze gisteren zwak die van Milan.

Jammer voor Ajax, dat zijn de matchen waar je, als je wil doorgaan als tweede of derde, toch een puntje moet halen, en zo vlak voor het einde, is dat extra zuur natuurlijk
pato blijft natuurlijk een blessure gevoelige spelers dus grote kans dat hij er dan niet bij is, montolivio en robinho zou wel goed kunnen en eerlijk gezegd verwacht ik dat er dan ook een andere trainer op de bank zit. Die wellicht wat meer voetballende spelers opstelt in plaats van lopers en afbrekers. Malaga en Zenit gaan denk voor eerste plek zeker als milan zo blijft aan modderen in de serie A en CL.

Ajax zeker om zelfs als derde te eindigen moet je hier dat puntje pakken.
Dortmund is niet in topvorm.
City en Real zijn denk voor beide toch een maatje te groot.

Gian

COME HOME MOGGI
Apr 12, 2009
17,802
Wat vinden de belgen hier eigenlijk van Gillet van Anderlecht?

De keren dat ik hem zag vond ik het een goeie rechtsback, energiek en sterk aan de bal.

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Leuke wedstrijd gister. Ajax hield zich met enig geluk redelijk staande, Babel speelde zoals hij hoort tespelen. Met passie,inzet en vooral veel snelheid!

Milan word steeds lachwekkender :lol: Anderlecht goed gedaan :Beer:

Vanavond sport1! Kan niet wachten.

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,893
Wat vinden de belgen hier eigenlijk van Gillet van Anderlecht?

De keren dat ik hem zag vond ik het een goeie rechtsback, energiek en sterk aan de bal.
De meeste Belgen (en Anderlecht supporters die ik ken) vinden hem eigenlijk een prutser, raar genoeg :D

Zelf vind ik hem wel ok. Misschien niet altijd even betrouwbaar, maar meer dan voldoende voor een Belgisch team.

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
De meeste Belgen (en Anderlecht supporters die ik ken) vinden hem eigenlijk een prutser, raar genoeg :D

Zelf vind ik hem wel ok. Misschien niet altijd even betrouwbaar, maar meer dan voldoende voor een Belgisch team.
Kan me niet voorstellen dat er veel anderlecht sups zijn die Gillet een prutser vinden, als je zijn vorige seizoenen bekijkt, snap ik niet waarom ze dat zouden vinden.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 4)