Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (6 Viewers)

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Hij kan een grote worden, hij heeft zeker de juiste mentaliteit en hopelijk doet die zn werk goed morgen :D
:agree: en ik denk dat hij het wel goed gaat doen. Technisch wonder is die muller toch niet meer een harde werker.

ik ben toch wel voor cruijff :p
willems links
kuyt rechts
word zo moe van onze rapper greg :andy2:

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Heb ik eindelijk mn NL shirt binnen, hebben ze een maat tegroot gestuurd..... :sergio:
En ik vind het maar een armzalig shirt, knvb en nike logo zijn gewoon plakstickers lijkt het wel, had gewoon die zwarte moeten kopen.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Pff ik zwem erin.

Alle vorige NL shirts hebben het knvb logo erin geborduurd en alleen deze niet, paar keer wassen het is eraf, alsof ze het in Turkije hebben laten maken.
zal thuis eens checken volgens mij heb ik dat niet. Misschien is die van jou in turky gemaakt :p
waar heb je hem besteld?

OP
Seven

Seven

In bocca al lupo, Fabio.
Jun 25, 2003
39,455
  • Thread Starter #2,033
    Heb ik eindelijk mn NL shirt binnen, hebben ze een maat tegroot gestuurd..... :sergio:
    En ik vind het maar een armzalig shirt, knvb en nike logo zijn gewoon plakstickers lijkt het wel, had gewoon die zwarte moeten kopen.
    Koop dan gewoon een truitje van Frankrijk. Die zijn echt prachtig :D.

Trezegol17

Senior Member
    Nov 1, 2006
    9,131
    zal thuis eens checken volgens mij heb ik dat niet. Misschien is die van jou in turky gemaakt :p
    waar heb je hem besteld?
    Knvb.nl, heb het ook gecontroleerd op de knvb site, mocht jij dat dus niet hebben, denk ik dat jij een turkse versie hebt :D

Koop dan gewoon een truitje van Frankrijk. Die zijn echt prachtig :D.
    Vind je? :D Ik vind ze wel oke, Vind die van Rusland ook erg mooi.

Bezzy

The Bookie Queen
    Jun 5, 2010
    20,828
    als het logo genaaid is maakt mij dat niks uit :D

Ik vind die van spanje mooi. En die van rusland is ook wel mooi
    maar zal die niet snel kopen :D

OP
    Seven

Seven

In bocca al lupo, Fabio.
    Jun 25, 2003
    39,455
  • Thread Starter #2,039
    Knvb.nl, heb het ook gecontroleerd op de knvb site, mocht jij dat dus niet hebben, denk ik dat jij een turkse versie hebt :D

Vind je? :D Ik vind ze wel oke, Vind die van Rusland ook erg mooi.
    Die van Frankrijk vind ik misschien wel de mooiste die ik ooit heb gezien. Ben er een heel erg grote fan van. Jammer genoeg ben ik ab-so-luut geen fan van Frankrijk :D.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 5)