Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (14 Viewers)

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Zoals het er nu uit ziet...:

Huntelaar
Babel - Wijnaldum - Kuijt
Strootman - v. Bommel​

?

Ik weet niet precies wie er in de achterhoede niet bij is.. Pieters? Ik heb het niet helemaal bijgehouden de laatste tijd.
Wijnaldum :sergio: vd Wiel speelt weer al is hij nog niet helemaal fit en Pieters is er niet bij, Mathijsen en Heitinga centraal.


Aush, you should check out New Kids! Boy!
 

Buy on AliExpress.com

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Liked the second one couldn't find the second.
The first one is Diggy Dex - waar de zon ons heen brengt

Wij scoorden ten minste nog tegen Duitsland :p
Ach, we hebben les gehad in ons eigen spelletje, Ook welis goed, terug op aarde! De Duitsers waren effectiever en wij hadden amper kansen gecreeerd. En ik blijf erbij met ons 'normale' basiselftal was het een hele andere wedstrijd geworden.
Mathijsen, Heitinga en vooral Braafheid kwamen gister gewoon tekort. Ik kan wel gaan klagen en zeuren over de arbitrage, Duitsland was gister gewoon beter :)
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Wiij gaan tenminste naar het ek :p


Was slecht gisteren en ik las een reactie ergens over dat gister aantoonde waarom ozil wel slaagde bij real en sneijder niet

Wat is hij snel gefrustreerd zeg en wat zakt hij dan ver terug.
Echt heb mij aan hem vreselijk geïrriteerd :sergio:


@ pat je noemt mathijsen en johnny maar hebben we andere dan? Bruma is te jong, douglas is onzeker en verder is er niemand die ik kan bedenken
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Sneijder? Die was de beste aan de kant van Nederland. Dat hij zover terugzakt moet ook wel want niemand wilde opbouwen. Janna volgens mij haat je hem gewoon omdat hij bij Inter zit :D
Sneijder heeft absoluut niet gefaald bij Real, kijk maar naar zn aantal wedstrijden, goals en assists. Hij moest weg omdat hij geen 'grote' naam was en Perez zei zelf dat hij enorme spijt had dat hij Wes had laten gaan.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Heel eerlijk, zoals ons elftal nu staat, als we zo hadden kunnen spelen vanaf het begin van de campagne, hadden wij ook het EK gehaald.
Je ziet duidelijk de vooruitgang die ze boeken, wedstrijden winnen tegen zwakkere ploegen, en zoals gisteren, een betere tegenstander (weliswaar niet van het niveau van Duitsland), weinig tot geen kansen geven.
Nog werken aan de efficientie, en ik zie ons ons wel kwalificeren voor 2014.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Dat sowieso en hij is via de achterdeur vertrokken bij real na een vernedering

En hij is gewoon een egoist en er was geen beste aan nederlandse kant waren allemaal niet goed genoeg
Steeds ging hij schieten van ver en dan die arrogantie die er van afdruift :yuck:
Bij inter valt mij dat ook op :D

Met ribben hebben we iets te zoeken zonder hem zijn duitsland en spanje iets te goed voor ons
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Dat sowieso en hij is via de achterdeur vertrokken bij real na een vernedering

En hij is gewoon een egoist en er was geen beste aan nederlandse kant waren allemaal niet goed genoeg
Steeds ging hij schieten van ver en dan die arrogantie die er van afdruift :yuck:
Bij inter valt mij dat ook op :D

Met ribben hebben we iets te zoeken zonder hem zijn duitsland en spanje iets te goed voor ons
Welke vernedering? Arrogant? Ok Janna hier komen we dus echt niet uit :)
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Met de jeugd mee trainen rugnummer afnemen etc. Real deed er alles aan om hem weg te doen. En vond je sneijder echt goed dan gister? Ik verwacht meer van hem als 'een van de beste op zijn plek' en die vrije trap op het einde was gewoon pure arrogantie en sloeg nergens op
Bommel en hij kregen nu ruzie. Ons basisteam kan van duitsland winnen maar onze bank is behoorlijk zwak vergeleken met andere landen
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Ik denk niet dat jullie basisteam verdedigend sterk genoeg is om de Duitsers af te stoppen.
Een doelpunt maken zal wel lukken, maar er geen tegen krijgen, lijkt me met jullie huidige verdediging, bijna onmogelijk tegen deze Duitsers.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
We moeten wel terug gaan naar de opstelling met twee vm van bommel en de jong net als op de wk
En dan nog wordt het lastig ook al is het moeilijk te voorspellen of we kunnen winnen van de duitsers
Vorm van de dag speelt ook mee

Duitsland en spanje zijn voor mij favoriet en daarna nederland met frankrijk en italië

Ik hoop gewoon dat robben er bij is van de zomer boezemt die duitsers iig wat angst in :p
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Met de jeugd mee trainen rugnummer afnemen etc. Real deed er alles aan om hem weg te doen. En vond je sneijder echt goed dan gister? Ik verwacht meer van hem als 'een van de beste op zijn plek' en die vrije trap op het einde was gewoon pure arrogantie en sloeg nergens op
Bommel en hij kregen nu ruzie. Ons basisteam kan van duitsland winnen maar onze bank is behoorlijk zwak vergeleken met andere landen
Precies, hij werd verplicht. Niet omdat hij niet goed genoeg was maar ronduit omdat zijn naam niet als Galactico klonk. Ik vond Sneijder een van de betere samen met Babel. Ik heb wel gezien dat heel veel spelers uit vorm zijn, Kuijt weet soms ook niet wat hij doet, vBommel idem en ik snap de hele hype om Strootman niet, de Jong erin en het middenveld van Duitsland kan lang niet zo goed combineren als met Strootman erin. Die vrije trap was pure frustratie en dat kan ik nog begrijpen ook. Onze bank is normaal niet zo zwak met Affelay en Elia maar wat Luuk de Jong en Wijnaldum er doen....


Ik denk niet dat jullie basisteam verdedigend sterk genoeg is om de Duitsers af te stoppen.
Een doelpunt maken zal wel lukken, maar er geen tegen krijgen, lijkt me met jullie huidige verdediging, bijna onmogelijk tegen deze Duitsers.
Ches, kvond Belgie het gister heel goed doen tegen on een onmachtig Frankrijk.
Onze verdediging is zeker wel sterk genoeg mits je Braafheid eruit haalt. Werd helemaal dolgedraaid en 2 van de 3 goals kwamen van zijn kant. Op het EK zal dit team de wedstrijden heel anders benaderen en hopelijk hebben we geen blessures want we zullen elke speler nodig hebben.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,650
Heel eerlijk, zoals ons elftal nu staat, als we zo hadden kunnen spelen vanaf het begin van de campagne, hadden wij ook het EK gehaald.
Je ziet duidelijk de vooruitgang die ze boeken, wedstrijden winnen tegen zwakkere ploegen, en zoals gisteren, een betere tegenstander (weliswaar niet van het niveau van Duitsland), weinig tot geen kansen geven.
Nog werken aan de efficientie, en ik zie ons ons wel kwalificeren voor 2014.
Toch niet vergeten dat het gisteren een oefenmatch was.

Van zodra we een "echte" wedstrijd tegen een sterke (of zelfs degelijke) tegenstander tot een goed einde kunnen brengen, hebben we recht van spreken. Eerder niet, volgens mij.
Ik kan me zelfs niet herinneren wanneer we voor het laatst een sterke tegenstander konden kloppen, of zelfs maar gelijk spelen.

Ik ben echt benieuwd waar we over ongeveer een jaar gaan staan. Eerder zullen we absoluut niets concreet weten volgens mij.
 
Jul 15, 2006
24,600
The first one is Diggy Dex - waar de zon ons heen brengt
I'll peep it later...

Toch niet vergeten dat het gisteren een oefenmatch was.

Van zodra we een "echte" wedstrijd tegen een sterke (of zelfs degelijke) tegenstander tot een goed einde kunnen brengen, hebben we recht van spreken. Eerder niet, volgens mij.
Ik kan me zelfs niet herinneren wanneer we voor het laatst een sterke tegenstander konden kloppen, of zelfs maar gelijk spelen.

Ik ben echt benieuwd waar we over ongeveer een jaar gaan staan. Eerder zullen we absoluut niets concreet weten volgens mij.
:tup:
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Pat,

Frankrijk was idd niet zo sterk gisteren, maar dat had ik al gezegd nadat ik hun tegen Bosnie bezig gezien had.
Als men Ribery uit de match kan houden, dan heeft men al 90% van het gevaar uitgeschakeld, en dat deed de verdediging bij ons gisteren.
Natuurlijk, met de verdedigers die wij hebben, is dit ook wel mogelijk, Kompany, Vermaelen en Van buyten zijn ondertussen al redelijk ervaren dus die kunnen dit wel.

Ik zou toch niet erg gerust zij met een duo Mathijssen/Heitinga tegenover Gomez/Schweini/Muller, Rooney/Defoe/Walcott of tegenover Iniesta/Villa/Torres/Fabregas.

Het zal bij jullie toch echt meer een geval worden van eentje meer maken dan jullie er gaan binnen krijgen vees ik.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Toch niet vergeten dat het gisteren een oefenmatch was.

Van zodra we een "echte" wedstrijd tegen een sterke (of zelfs degelijke) tegenstander tot een goed einde kunnen brengen, hebben we recht van spreken. Eerder niet, volgens mij.
Ik kan me zelfs niet herinneren wanneer we voor het laatst een sterke tegenstander konden kloppen, of zelfs maar gelijk spelen.

Ik ben echt benieuwd waar we over ongeveer een jaar gaan staan. Eerder zullen we absoluut niets concreet weten volgens mij.
Jij bent gewoon een typische negatieve Belg volgens mij :D.
Je gaat me toch niet vertellen dat jij geen vooruitgang ziet tegenover 1 jaar geleden.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 14)