Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (23 Viewers)

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
trouwens Pat ik kon niks zien op je account omdat er geen geld op staat.
Heb er toen zelf een aangemaakt en meteen gewed op juve en 5 euro gewonnen :D
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
trouwens Pat ik kon niks zien op je account omdat er geen geld op staat.
Heb er toen zelf een aangemaakt en meteen gewed op juve en 5 euro gewonnen :D
Huh? Er stond 2,56€euro op? :eek:

Welke foto's heb jij het over want ik Facebook niet dus daar heb ik al zeker geen foto's gezien
Ik heb van het weekend mn huis verbouwd en daar foto's van op mn facebook gezet :D en aangezien jij Mooi en meedogenloos ten huize van Patrick zei ,dacht ik misschien heb je die gezien :)
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Oranje oefent weer eens tegen België BRUSSEL - Bondscoach Georges Leekens van België verwacht dat zijn ploeg volgend jaar op 15 augustus voor eigen publiek tegen het Nederlands elftal oefent.

Volgens de trainer van de Rode Duivels heeft hij een mondeling akkoord met Bert van Marwijk over een vriendschappelijke interland bereikt.

Dat verklaarde de coach donderdag toen hij zijn selectie voor de vriendschappelijke ontmoetingen met Roemenië (11 november) en Frankrijk (15 november) bekendmaakte.

België heeft zich niet geplaatst voor het EK van komende zomer in Polen en Oekraïne. De formatie moet zich daardoor in oefenwedstrijden voorbereiden op het kwalificatietoernooi voor het WK van 2014 in Brazilië. Het Nederlands elftal voetbalde op 29 mei 2004 voor het laatst tegen België. Oranje verloor in Eindhoven met 0-1, door een benutte strafschop van Bart Goor.

Eindelijk :)
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
:lol: dat wordt weer een nederland b elftal denk ik zo :D

ik haat die august interlands en vind het jammer dat we dan tegen belgie spelen
liever in het voorjaar nu :moan:
 

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Echt zonde eigelijk. Als je puur naar de kwaliteit van Elia kijkt zou hij toch echt wat meer moeten kunnen bieden als onze andere vleugelspelers, maarja.. als je lui bent of wat dan ook, dan verdien je je kans ook niet natuurlijk. Héél misschien word 'ie eindelijk wakker nu hij niet meer bij de selectie van Oranje zit, maar ik ben er bang voor.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
waarschijnlijk wil hij al weer vertrekken en is het allemaal conte zijn schuld
want naar zichzelf kijken kent meneer elia niet.
jammer als hij de goede mentaliteit zou hij zo basis zijn of in ieder geval meer spelen dan nu. en zelf basis bij oranje
waarschijnlijk is nu ook giacherini weer boven hem dus een plaats op de tribune komt waarschijnlijk snel weer.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 23)