Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (6 Viewers)

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Ik vind die Gomis helemaal niet slecht hoor? Ja hij mist de scherpte nog maar wat een dreiging komt er van hem af zeg. Vond Jan niet erg sterk spelen maar goed blij zijn met het punt en geen goal tegen :)
hij was ook niet slecht, maar vond zijn schoten erg zwak en denk dat lisandro lopez toch wel een klasse beter is.
ik vond eriksen ook nog beetje tegenvallen en Janssen sowieso. vermeer mooie redding op bastos aan het einde
Denk zelf dat ajax tegen real madrid nog steeds niks te zoeken heeft zeker in bernabeu.

Hoogtepunt gisteravond was toch de lachwekkende nederlaag van :inter: :seven:

Buy on AliExpress.com

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
hij was ook niet slecht, maar vond zijn schoten erg zwak en denk dat lisandro lopez toch wel een klasse beter is.
ik vond eriksen ook nog beetje tegenvallen en Janssen sowieso. vermeer mooie redding op bastos aan het einde
Denk zelf dat ajax tegen real madrid nog steeds niks te zoeken heeft zeker in bernabeu.

Hoogtepunt gisteravond was toch de lachwekkende nederlaag van :inter: :seven:
Tjah op papier maken ze geen schijn van kans maar zonder Mourinho is Madrid vele malen kwetsbaarder, vond ze gister helemaal niet goed tegen Dinamo en Marcelo heeft rood :D scheelt weer een blessure minder voor Ajax. Janssen had er niet veel zin in volgens mij, Kenneth keepte een degelijke wedstrijd en vond Boerigter erg goed spelen.

Jammer dat ik geen echte tot had gezet op Trabzonspor had ik nu een leuk zakcentje gehad.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Tjah op papier maken ze geen schijn van kans maar zonder Mourinho is Madrid vele malen kwetsbaarder, vond ze gister helemaal niet goed tegen Dinamo en Marcelo heeft rood :D scheelt weer een blessure minder voor Ajax. Janssen had er niet veel zin in volgens mij, Kenneth keepte een degelijke wedstrijd en vond Boerigter erg goed spelen.

Jammer dat ik geen echte tot had gezet op Trabzonspor had ik nu een leuk zakcentje gehad.
Ja maar thuis is anders dan uit in zagreb. en ik denk dat het ook voor de ajacieden anders is uit in madrid dan thuis in de bekende arena met het publiek.
en dan heb ik vooral over boilesen, ziggy en boerigter. Ja die marcelo is wel een idioot eigenlijk :sergio:

Elia moet wel goed spelen anders neemt Boerigter zijn plek over in het Nederlands elftal. :D

ja maar ik wed geen echt geld op :inter: omdat ik dan wil kijken naar hun :p en dan vind ik niks.
trouwens forlan in een inter shirt ziet er echt niet uit :yuck:

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Ik heb zoals aangekondigd City-Napoli gekeken en dat bleek geen slechte keuze! Mooie pot voetbal met een vrij sterk, maar toch net niet geheel overtuigend City en een sterk verdedigend Napoli, waar een paar middenvelders echt top gespeeld hebben. City maakte de fout te vaak door het midden te willen aanvallen waardoor die 3-mans verdediging het redelijk onder controle had. Napoli had ook een paar goede kansen met Cavani/Hamsik/Lavezzi die alle 3 snelheid en kwaliteit zat hebben, kortom: een echt interessante wedstrijd die beide kanten op kon.

En eh.. wat is die Aguero goed zeg, poeh poeh.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 5)