Da's toch niet helemaal waar hé.
Een paar jaar geleden werkten we nog naar het WK 2010, dan werd het EK 2012. En nu wordt het WK 2014 (wat we ook niet zullen halen imo).
Trouwens, de tijd dat de Belgische ploeg geen zelfvertrouwen had is nu ook wel voorbij lijkt mij. Zelfvertrouwen (of zelfs hoogmoed) genoeg, alleen zijn de resultaten er helemaal niet...
Ik bedoel dat we, met de generatie van nu, altijd gezegd hebben dat we naar het WK2014 toewerken (wat we volgens mij wle gaan halen).
De vorige generaties waren niet zo getalenteerd als deze jongens.
Zelfvertrouwen bij de spelers is er ja, ik bedoelde het vertrouwen van de fans zoals in NL waar ze op voorhand al denken dat ze het EK of WK gaan winnen
ja ik had ook inmiddels iets meer verwacht van de belgen
kompany, verthongen, defour, felliani, (zijn haar trouwens

) witsel, dembele, simons, lombaarts. zijn allemaal speler die behoorlijk veel ervaring hebben
en de jonge talenten lukaku en hazard zijn super talenten
Kompany wel, Vermaelen ook en Simons ook, al de rest heeft nog niet veel ervaring op het hoogste niveau.
Sneijder, Robben, Van Persie, Van Bommel, Kuyt, de ervaring dat die mannen hebben, dat is ervaring op het hoogste niveau.
Fellaini gaat zijn tweede seizoen in Engeland in, Dembele hetzelfde.
Lombaerts speelt in Rusland, valt niet te vergelijken met een competitie uit de grote 4 van Europa.
Defour en Witsel zijn nog maar net vertrokken in belgie, die 20 Europese matchen (waarvan nog niet eens 10 in de CL), brengen weinig ervaring met zich mee.
Vetonghen, Alderweireld, Mertens spelen allen nog in NL, is nu ook niet bepaald een topcompetitie meer.
En Lukaku en Hazard zijn talenten, maar Hazard speelt nog altijd maar in Frankrijk, en Lukaku zal niet veel minuten spelen bij Chelsea dit jaar.
Ik snap niet dat er de verwachting al was dat deze jongens foutloos en overtuigend zouden zijn in een poule met tegenstanders als Duitsland, Turkije en Oostenrijk.