Ik ben de eerste om toe te geven dat ik, als wij een kern hadden zoals NL, ook zou geloven dat we kans zouden maken, maar ik zit al 10 jaar de hele dag in NL, en er zijn er hier zat die dit ook zonder smilie en knipoog echt wel geloven, daar doelde ik vooral op.
Ja want er zijn geen Belgen die dat doen wil je zeggen?
We zijn toch ook gewoon goed? Ik word er een beetje moe van altijd dat commentaar van ja hoogmoed dit arrogant dat, Dan zijn we maar lekker arrogant. Veelal is het gewoon pure jaloezie want ik durf tewedden dat als Belgie op nr1 had gestaan ook de meerderheid zo zou reargeren als de meeste van ons doen.
Belgie heeft een topllichting net als Nederland, maar hoor je een speler van Oranje zeggen wij zijn de beste? Nigel de Jong: Ja leuk bovenaan staan maar ik had liever de wereldbeker gewonnen.
Sneijder: 1e van de wereld? Had liever gewonnen van Spanje maar zat er helaas niet in.
vMarwijk: 1e van de wereld zegt niks, het gaat om de prijzen
En Ches dat je zegt er zijn toernooien voor, ben ik het niet met je eens, toernooien zijn juist voor de verassingen, ik noem een Griekenland dat kampioen werd in 2004, Italie dat wereldkampioen werd in 2006, De overschatting van Nederland op Rusland, maar waren hun de beste teams? Dat dacht ik toch niet. Toernooien heb je vaak veel geluk in zoals Italie- Australie al aangaf.
Dat we nu bovenaan staan tot de 16e van september betekend dat we het meest constant zijn idd, Das meestal als je ergens op nr 1 staat na een lange periode.
Ik stop nu met mijn betoog, verder hoop ik dat Belgie Leeskens eruit gooit en Preud'homme ervoor in de plaatst haalt.