Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (11 Viewers)

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Tsja, ze moesten wel, Dzsudzsak weg, Affelay weg, Berg weg, Reis lange tijd uit, de verdediging die al niet erg goed was, Isaksson die niet de topkeeper is die bij een club als PSV hoort.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
ja dat is waar ze hebben wel goede aankopen gedaan. alleen snap ik gini niet helemaal. maar vind het wel een aardig talent alleen hadden ze beter fer kunnen halen voor dat geld. Ik vind hem echt een goede worden.

ja ajax is behoorlijk op dreef vandaar dat ze er misschien nog een paar gehaald hebben.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Ik denk niet dat dit iets met Ajax te maken heeft, hun verdediging is gewoon te zwak en Derijck, als hij zijn seizoen van vorig jaar kan bevestigen, is voor 750.000 euro echt wel een koopje.
Die GK ken ik zo goed niet, maar slecht zal hij niet zijn als hij 2.500.000 euro moet kosten.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Ik denk niet dat dit iets met Ajax te maken heeft, hun verdediging is gewoon te zwak en Derijck, als hij zijn seizoen van vorig jaar kan bevestigen, is voor 750.000 euro echt wel een koopje.
Die GK ken ik zo goed niet, maar slecht zal hij niet zijn als hij 2.500.000 euro moet kosten.
voor mij de beste gk in nederland nu steek weg is.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Tegen Inter speelden we goed in een 4-2-4, Vucinic en Pirlo waren indrukwekkend.
Bonucci was zwak.

Tegen Milan speelden 4-3-3 en waren we de eerste 20 minuten zwak, na de 1-1 speelden we veel beter.
Wederom Bonucci en ook wel Motta als zwakke schakels. Vidal was zoekende in het begin, maakte een fout bij de goal van Cassano, maar maakte de 1-1, kwam er toen goed door en gaf de assist voor de 1-2 van Matri.
Pazienza was ook wel goed, zag er wel een degelijke backup uit.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Thx Ches, ik concludeer hieruit dat Inter de cup heeft gewonnen?
Kzag net die penalty op de lat, hopelijk neemt die geen Penalties meer.
Klopt het dat ik Del Piero niet gezien heb en Chiellini?
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
prijzen en inter dit seizoen :rofl:
vond inter behoorlijk zwak
milan was ongeinteresseert
en wij waren de beste alleen maakte we een aantal kansen niet af tegen inter
en waren onze counters behoorlijk zwak uitgevoerd (krasic)
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,636
Ik veronderstel dat de mensen van de Lage Landen hier wel de beelden van Pukkelpop hebben gezien?

Raar gevoel hoor. Gisteren & vannacht zaten wij er nog (wij zelf helemaal geen problemen of wat dan ook gehad) & dan besef je toch niet helemaal wat er gaande is. Zelfs al waren toch perfect op de hoogte via de radio die ik bijhad. Klote.
 

Gino

The Funky Homosapien
Jun 6, 2003
1,111
ja vies erg in pukkelpop 5 dooden, hier in genk was het ook vies erg!!!
ineens werd de lucht groen echt raar en overdreven wind en regen sommige autos waren bena half onder water nu dag erna is er niks meer van te zien behalven in hasselt pukkelpop spijtig voor die mensen RIP
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 11)