Die Moratti heeft ook overal een vinger in de pap. Eerst naait hij Juve, nu zorgt hij voor rellen in Engeland, zodat wij geen #1 kunnen worden!
--
Ik ga eens zoeken of ik die uitzending van B&B kan vinden. Ik ben benieuwd wat hij zo gezegd heeft. Elia is gewoon een talentvolle voetballer, die veel kan met de bal aan z'n voeten. Hij heeft in Duitsland wel een nare periode doorgemaakt en lijkt daar ook echt weg te willen. Het is moeilijk te zeggen dat hij daar alleen maar 'slachtoffer' geworden is van die hele situatie met de vorige trainer, maar het lijkt er wel op dat het niet alleen aan Elia lag, om het maar zacht uit te drukken. Hij zit wel gewoon elke keer bij de selectie van Oranje en kan daar, weliswaar als sub, vaak mooie dingen laten zien, wat echt niet eenvoudig is zonder ritme of vertrouwen.
Hij heeft een stabiele situatie nodig en een portie vertrouwen, maar ik denk dat hij dan ook zeker wel een grote dreiging kan zijn op de flank. Hij is zeker geen top speler, waar we allemaal op hopen, maar als we hem voor een miljoentje of 8-10 daar weg kunnen halen, doen we denk ik goede zaken.
Het is erg jammer dat zeer veel mensen hem als een echt slechte speler betitelen alleen omdat hij weinig aan spelen toe kwam. Als je dan zegt dat hij bij Oranje toch best aardig heeft gespeeld, ook op het grote toneel in Zuid-Afrika, zeggen ze dat het te weinig is om te speler te beoordelen. Ik vraag mij dan wel af waarop ze de speler dan beoordelen? Er zal niemand tussen zitten die hem bij Twente heeft gezien, of in andere oefenwedstrijden.
Als je als Nederlander zegt dat hij het risiko wel eens waard zou kunnen zijn, wordt het niet serieus genomen. Beetje jammer allemaal, die pure negativiteit, vooral van mensen die Krasic als een top vleugelspeler zien.