Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (44 Viewers)

Gino

Genesio
Jun 6, 2003
1,114
ja met mij alles goed en met jou?
dat klinkt inderdaad niet zo positief
kan er nog verandering in komen
nee eigelijk ni zo goed nee mjah maakt ni uit iedereen ziet wel is zwarte sneeuw he denk ik toch kprobeer blij en positief te blijven ma tis moeilijke tijd voor mij. zo kut dat mij da nog ni meer intreseert dat die fucking kut aguero voor shitty heeft getekend . en buh mischien haald genk da wel met een lucky gelijkspel mjah afwachten he. voor wie zijt gij eigelijk in holland? khou van ajax gewoon omdat hun ploeg net zoals juve en milan de jaren 90 domineerde en da was gwn ajax uit holland amsterdam ff naast belgie dikke wereldploeg en hoe patrick zijn shirt omdraaid in de cl finale tege milan na te scoren pppfff kmis the 90's fijne muziek dikke rap fijne filmen will smith :D keihard die en wa een bom van een ploeg juve had . nu is iedereen verliefd op kut engels voetbal en ahja fc bitchelona. iedereen is juve en ajax vergeten :cry: oohhhh kmis THE 90's wa een fijne tijd dat da was kon ik ma terug gaan

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Twente eerste prijs gewonnen

wat een goals van Ruiz en Alderweireld.

Ongelooflijk dat spelers zoals Ruiz en Verthongen in nog Nederland spelen. Zou beiden graag zien bij juventus :scarf:

dodo

The Recruiter
Apr 25, 2011
1,171
Net 1e helft gekeken en Del Piero heeft gisteravond afgezegd volgens commentator, Edgar Davids is vervanger en heeft ook even gespeeld.

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Tsja, ik vraag mezelf af of hij iets anders kan dan te proberen met steeds datzelfde dribbeltje en enkel op snelheid een mannetje te pakken, ik denk dat ze in de SerieA dit rap gaan doorhebben.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 43)