Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (49 Viewers)

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Wat waren we weer magertjes vandaag, tjonge jonge. Onze jongens lijken niet de mentaliteit te hebben er 100% voor te gaan tegen de kleine landen. We spelen traag en er gaan wel erg veel simpele dingen fout.

Ik hoop dat het idee van spelen tegen Brazilië ervoor zorgt dat iedereen op en top scherp is en er voor gaat, anders is het snel afgelopen.
Ja,vond de motivatie ook erg slecht vandaag,al staan ze er wel tegen Brazilie hoop ik, iedereen verwacht dat we eruit gaan maar Brazilie is net als Nederland helemaal niet goed op dit toernooi, Chili en Slowakije hadden gister ook zomaar kunnen winnen als de kansen erin vlogen.
vd Wiel eruit en Boulah erin, Robinho word dan vastgezet ,krijgt tegen vd Wiel heeel veelruimte om tespelen en dat moeten we niet hebben.
Gefeli Ken, toch maar weer de kwartfinales, en wind je niet op , op dat wk forum,winnen we van brazilie dan zijn ze allemaal weer voor Nederland!
Btw voor de Belgen,bedankt voor de steun!:hellyes:

David01

Senior Member
Aug 20, 2006
2,825
als Holland er uit gaat tegen Brazilië dan zal het kot wel te klein zijn
je verwacht toch iets meer van Nederland dan wat ze gisteren lieten zien
ik hoop echt dat ze tegen Robinho en co veel beter gaan spelen
want hier was echt geen bal aan
@trezegol da meen ik echt, ik hoop dat je wint maar het spel moet echt serieus beter

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
als Holland er uit gaat tegen Brazilië dan zal het kot wel te klein zijn
je verwacht toch iets meer van Nederland dan wat ze gisteren lieten zien
ik hoop echt dat ze tegen Robinho en co veel beter gaan spelen
want hier was echt geen bal aan
@trezegol da meen ik echt, ik hoop dat je wint maar het spel moet echt serieus beter
Ow uiteraard man, hier gaan johan derksen&co zeker zeuren, das typisch Nederlands he :D het is nooit goed! Ik weet niet vanwaar die ommekeer met dit voetbal maar resultaat telt op dit moment voor mij, uiteraard moeten ze tegen Brazilie beter spelen maar ik zie de hand van Frank de Boer in dit spel,Wk 98, tikkie terug,tegenstander uitputten en dan toeslaan, weet niet of dit ook lukt tegen Brazilie maar het spel moet idd beter :)

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Ja,vond de motivatie ook erg slecht vandaag,al staan ze er wel tegen Brazilie hoop ik, iedereen verwacht dat we eruit gaan maar Brazilie is net als Nederland helemaal niet goed op dit toernooi, Chili en Slowakije hadden gister ook zomaar kunnen winnen als de kansen erin vlogen.
vd Wiel eruit en Boulah erin, Robinho word dan vastgezet ,krijgt tegen vd Wiel heeel veelruimte om tespelen en dat moeten we niet hebben.
Gefeli Ken, toch maar weer de kwartfinales, en wind je niet op , op dat wk forum,winnen we van brazilie dan zijn ze allemaal weer voor Nederland!
Btw voor de Belgen,bedankt voor de steun!:hellyes:
:tup: Jij ook man!

Kwartfinale is altijd mooi, beste 8 van de wereld, dat is best al een prestatie, maar met deze groep spelers, die nu toch wel op hun top zitten en een top seizoen gedraaid hebben, moeten we gewoon voor die beker kunnen gaan.

Ai ai, wat gaat dat worden vrijdag, ik kan echt niet wachten. Als we die Brazilianen pakken moeten we tegen Uruguay of Ghana in de halve finale, wat toch relatief gezien 'makkelijkere' tegenstanders zijn. Het moet gewoon gebeuren dit jaar! :D

Heb het al een aantal keer gezegd; Ik hoop dat we er staan vrijdag, op en top concentratie en gras vreten voor het rood-wit-blauw.

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Ach, een mopperende Van Persie die gewoon een slecht toernooi speelt en ervan baalt? Het wordt wel erg opgeblazen allemaal, zoals gewoonlijk, maar er lijkt me weinig aan de hand.

Dat hele 'grote vier' verhaal was ook vrij snel verdwenen. Ik voorzie dit keer weinig onderlinge problemen.

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Das al goed gepraat BF, Hij heeft zn excuses aangeboden en las dat de groep hem niks kwalijk neemt, die honger om tewillen spelen hebben we juist nu nodig!
Vind Sneijder altijd geweldig met zn arrogantie, kleine kabouter maar is toch belangrijk voor dit team ook!

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Ik hoop dat ze het allemaal op het veld kunnen laten zien, de eventuele frustratie van zich af kunnen spelen.

Die 'makkelijke' tegenstanders tot nu toe sussen ons alleen maar in slaap.

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,926
Ach, een mopperende Van Persie die gewoon een slecht toernooi speelt en ervan baalt? Het wordt wel erg opgeblazen allemaal, zoals gewoonlijk, maar er lijkt me weinig aan de hand.

Dat hele 'grote vier' verhaal was ook vrij snel verdwenen. Ik voorzie dit keer weinig onderlinge problemen.
Dat hij baalt is natuurlijk maar normaal. Het feit dat hij even gaat zeggen aan de trainer wat die moet doen vind ik allesbehalve normaal.

Spelers die niet presteren zoals het moet, zouden beter wat voorzichtiger zijn...

Das al goed gepraat BF, Hij heeft zn excuses aangeboden en las dat de groep hem niks kwalijk neemt, die honger om tewillen spelen hebben we juist nu nodig!
Vind Sneijder altijd geweldig met zn arrogantie, kleine kabouter maar is toch belangrijk voor dit team ook!
Ja, ik had het precies wel vernomen dat het is goedgepraat. Maar best ook dat dit asap gebeurt.
Maar dit wil nog niet zeggen dat er niets van zal blijven hangen. Wie weet escaleert de situatie niet na één of ander kleinigheidje.

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Ja, dat klopt wel, maar wat ik ervan heb begrepen is dat ie dat gezegd zou hebben omdat Sneijder een flinke tik op z'n enkel had gehad. Moet er eerlijk bij zeggen dat ik niet weet waar ik dat gelezen/gehoord heb.

Maargoed, balen mag, de grote jongen uithangen en de lakens willen uitdelen natuurlijk niet.

Desalniettemin denk ik dat het allemaal weinig effect gaat hebben op de ploeg.

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Ik las juist dat hij de naam Sneijder niet had genoemd ,maar baalde omdat hij in de laatste minuten meer ruimte zou krijgen, ach in ieder geval staat die vast weer in de spits tegen Brazilie,met of zonder gezeik, ik hoop dat ze er als een team staan!

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Wat ik trouwens wel apart vind, is dat de buitenlandse media ons werkelijk geen schijn van kans lijken te geven tegen Brazilië.

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Tjah, Is goed die underdog positie! Ze kijken natuurlijk naar die ''geweldige'' overwinningen van Brazilie, als Nederland met 4-0 had gewonnen van Slowakijke waren wij weer favoriet. We zien het vrijdag. Ik heb er alle vertrouwen in! Alle teams zijn bang voor Robben terwijl we nog een Sneijder en RvP die nog in vorm moeten komen hebben. Schakel Robinho uit en de magie is weg.

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,926
Hier in België wordt Brazilië uiteraard ook als de favoriet gezien. Maar volgens wat ik hoor & lees in de media is Nederland toch helemaal niet kansloos.

Enfin, we zullen zien. Maar eerlijk gezegd is Brazilië voor mij toch ook de favoriet, weliswaar maar lichtjes.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 49)