Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (9 Viewers)

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,827
maart is begonnen we komen richting het einde van het seizoen.
gisteren genoten van twente wat zijn luuk de jong en ola john goed bezig.

zie vooral een grote toekomst voor luuk de jong hopelijk daat hij naar het ek mee.

Ik zie hun kampioen worden. De wedstrijd twente - ajax zal mede bepalend zijn.

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Ik heb gisteren genoten van Suarez bij Anderlecht, wat een voetballer, wat een techniek.

Twente was idd sterk, die Janssen was ook wel goed.

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,883
Niemand van de Nederlanders hier die dicht bij de geweldige grootstad "Zaltbommel" woont? Ga daar de volgende weken weer regelmatig voor't werk zitten. Eenzaam en alleen :cry:

Ok, dat laatste is niet waar.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,827
Ik heb gisteren genoten van Suarez bij Anderlecht, wat een voetballer, wat een techniek.

Twente was idd sterk, die Janssen was ook wel goed.
Ches hoe is het in Belgie volg het niet helemaal. Hoe doet club het nu? En wat is de mening over Been?

Niemand van de Nederlanders hier die dicht bij de geweldige grootstad "Zaltbommel" woont? Ga daar de volgende weken weer regelmatig voor't werk zitten. Eenzaam en alleen :cry:

Ok, dat laatste is niet waar.
:rab: sterkte bucky

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Ik snap het echt niet meer, spelers lijken ongemotiveerd, amper creativiteit in de ploeg en Conte blijft volhouden met Borrielo.
Wilt hij niet winnen ofzo of krijgen we een paar miljoen euro boete als we hem niet opstellen?
Je hebt op de bank Giacc die amper iets kan forceren, je hebt een Del Piero die zich dolgraag wilt bewijzen net als Elia, nee wat doet Conte, die gooit Padoin erin.
Pepe is dramatisch, het enige wat hij nu doet is rond rennen en voorzetten geven waarbij Molinaro zich een assistenkoning voelt.

Ugh, ff frustratie eruit gooien!

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Groot gelijk, alles moet enkel en alleen van Pirlo komen, dat kan toch elke club stilleggen, vooral Elia wil ik meer zien, DP als invaller, maar Elia MOET gewoon starten in wedstrijden zoals die van gisteren waar wij moeten komen, als wij de underdog zijn in de topwedstrijden, snap ik wel dat hij voor een winger kiest zoals Pepe die ook mee verdedigt. Maar tegen de kleine goden, moeten we gewoon meer brengen als Pirlo.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,827
what is this fetish of foreigners with stroopwafels :boh:

ja erg slim van psv als je het mij vraagt rutten is een beetje zoals ranieri vind ik :D

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 9)