Turkey in EU? (4 Viewers)

Respaul

Senior Member
Jul 14, 2002
4,734
++ [ originally posted by Kaiser Franco ] ++


And Totti is a maggot : I've met him. Have you?
Sorry to butt in Libero...

Ive met totti as well and too my surprise i found him to be a decent guy... and he was very nice to my daughter (who thought he was wonderful)...

Personally, I cant say a bad word about the man.



Anyway.... Carry on
 

jaecole

Senior Member
Apr 7, 2005
3,017
Nicole, next time someone is making fun of you for bad grammar, you might want to run the planned response through a spell checker :D

Foresight and prevention.
 

Nicole

Senior Member
Sep 16, 2004
7,561
++ [ originally posted by Shadowfax ] ++
Sorry to but in Libero...

Ive met totti as well and too my surprise i found him to be a decent guy... and he was very nice to my daughter (who thought he was wonderful)...

Personally, I cant say a bad word about the man.
Thank you very much Shadowfax :)
 

Nicole

Senior Member
Sep 16, 2004
7,561
++ [ originally posted by jaecole ] ++
Nicole, next time someone is making fun of you for bad grammar, you might want to run the planned response through a spell checker :D

Foresight and prevention.
:LOL:

Well, what can I do, I think we've all establish I dont exactly think before posting :D

But thats why everyone loves reading my posts...I hope
 
Dec 27, 2003
1,982
The truth is I am really pissed off atm. Im just back from the gym, where I put all my stuff into the locker, as you do. But the locker wouldn't close properly so I put all my stuff back into another locker. EXCEPT for my brand new Gexo shoes. You know those classy Italian shoes with holes under the soil so it's literally impossible to sweat? Well I forgot them in the shoe drawer of the locker. Needless to say they were gone on my return from the hammam.

180 euros I'll never see again.

Paul : I've met the Pupone in Sardinia : he looked like a class A cafone to me.
 

Respaul

Senior Member
Jul 14, 2002
4,734
++ [ originally posted by Kaiser Franco ] ++

Paul : I've met the Pupone in Sardinia : he looked like a class A cafone to me.
I must have met him on a good day...

Seriously, I liked him, very open, relaxed and friendly

Anyway... jus commenting... didnt mean to get in the middle of your "conversation"
 

Respaul

Senior Member
Jul 14, 2002
4,734
++ [ originally posted by Kaiser Franco ] ++
EXCEPT for my brand new Gexo shoes. You know those classy Italian shoes with holes under the soil so it's literally impossible to sweat?
Sorry to butt in again... Ive looked at them... are they really any good??
 
Dec 27, 2003
1,982
If you're a sweatomane like me, they're perfect. You can walk miles into them without releasing one drop. You can even wear them without socks, though your feet might hurt after a while. Simply the best shoes I have had for a long time.
 
Dec 27, 2003
1,982
If anyone understands French, this is a draft of the letter I intend to put at the entrance of the dressing room when I go to the gym on Monday :



À l’attention de la crapule qui a volé mes chaussures dans ce vestiaire le vendredi 16 juillet 2005


Chère ordure,

Comment fut ton weekend ? Le mien ne fut pas de tout repos, comme tu peux l'imaginer. Malgré une tournée complète de tous les magasins de la ville, force me fut de constater que le modèle de chaussures que tu m’as courageusement subtilisé est trop unique en son genre pour en trouver un semblable. Éh oui, des Geox taille 45, çà ne court pas les rues, si tu me permets l’expression (si tu ne me la permets pas, ne manque pas de m’en faire part afin que nous puissions discuter ensemble de la pertinence de ce petit jeux de mots).

Qui plus est, Dieu sait comme des Geox, avec leur ingénieux système d'aération de la semelle, m’auraient grandement servi au cours de cette quête qui fut aussi longue que stérile (oups, çà me reprend : j’ai vraiment l’esprit mal tourné). Au lieu de cela, j’ai dû me coltiner des kilomètres dans de banales sneakers pour rentrer bredouille, les pieds inondés par un tsunami de sueur. Enfin, je peux toujours me consoler en sachant qu’en ce moment, une personne marche dans cette ville avec une paire de chaussures neuves, extrêmement confortables et pleines de classe. Tu sais, la classe, cette qualité qui te fait cruellement défaut?

À ce propos, je te conseille, pour une efficacité optimale, de les porter soit pieds nus, soit avec des chaussettes très fines. Si la pointure ne te convient pas et que tu as l’intention de les remettre sur le marché, cela peut à coup sûr constituer un excellent argument de vente. Attendu qu’elles sont neuves, je te recommande de n’accepter aucune offre en-dessous de 150 EUR (à titre indicatif, le prix original était de 180 EUR).

Enfin voilà, par la présente je voulais simplement m’assurer que tu puisses profiter au mieux de ton nouvel investissement podologique (si, si le mot existe : çà vient du latin, un peu comme mes Geox, qui sont italiennes). S’il te reste des questions quant à leur meilleur usage, n'hésite pas à me les soumettre personnellement. Tu me reconnaîtras aisément à la hache que je brandis de la main gauche et au fusil M 16 que je tiens dans la droite.


Bien à toi,

Le grand blond aux ex-chaussures noires.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 4)