Skandinaviska Juvetråden (5 Viewers)

Maddy

Oracle of Copenhagen
Jul 10, 2009
16,541
Trist, trist.
helt enig. intet er så trist, som når folk råber ulv uden at have sat sig ind i sagerne. hvor københavn fejlede, var i deres kommunikation and manglende problemløsning på det problem der opstod ifb. med hannover 96s besøg for to år siden.

bevares, galatasaray er jo kendt for deres venlige fans, og københavn har ikke modtaget kritik for hannover 96 kampen.
 

Klovn

#MakeTuzGreatAgain
Jul 28, 2011
21,859
helt enig. intet er så trist, som når folk råber ulv uden at have sat sig ind i sagerne. hvor københavn fejlede, var i deres kommunikation and manglende problemløsning på det problem der opstod ifb. med hannover 96s besøg for to år siden.

bevares, galatasaray er jo kendt for deres venlige fans, og københavn har ikke modtaget kritik for hannover 96 kampen.
Jeg har skam sat mig ind i tingene, det var mere det her jeg synes der var trist.

"så lækkert min klub har besluttet at lukke så få perkere som muligt ind i parken til cl-kampene"
 

Völler

Always spot on
May 6, 2012
23,091
Juvefans: D1
FCK hardcore: B2
Andre FCK fans: Nedre C
Mest neutrale: D3 og Øvre tribuner

- - - Updated - - -

Jeg er faktisk ikke sikker, om Sektion 12 også er på B4 nu, eller hvor meget af B-tribunen, de fylder. Måske nogle af de andre ved det?
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 5)