Skandinaviska Juvetråden (9 Viewers)

Tanuki

Junior Member
Jul 9, 2013
64
Ok, nu har jeg forsøgt at købe billetter til udebanetribunen gennem en af de officielle forhandlere i Italien, Franco Rosso Italia, og de er ikke interesseret i at lave styksalg. I stedet vil de sælge pakkeløsninger med hotel og bus/fly inkl. hvilket jeg selvfølgelig ikke er interesseret i da jeg allerede bor i KBH. Derfor endnu en efterlysning: er der nogen som har tilknytning til en af de ultragrupper der også får billetter, og ved om man kan få fingre i én af dem? Det skulle undre mig hvis man mønstrer 4000 fans alene fra Italien.
 

Buy on AliExpress.com

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,753
Ok, nu har jeg forsøgt at købe billetter til udebanetribunen gennem en af de officielle forhandlere i Italien, Franco Rosso Italia, og de er ikke interesseret i at lave styksalg. I stedet vil de sælge pakkeløsninger med hotel og bus/fly inkl. hvilket jeg selvfølgelig ikke er interesseret i da jeg allerede bor i KBH. Derfor endnu en efterlysning: er der nogen som har tilknytning til en af de ultragrupper der også får billetter, og ved om man kan få fingre i én af dem? Det skulle undre mig hvis man mønstrer 4000 fans alene fra Italien.
Kontakt [email protected] og se hvad de siger.
 

Art^

StrikerMania Champ 2004
Jan 11, 2003
2,905
Jeg har lige købt 2 billetter af en kammerat som købte pakkeløsningen.
Jeg skal selv kun bruge den ene billet, så hvis en af jeg vil have den anden billet, så kan den købes for 750 kr (samme pris som jeg selv har givet).

Vi mødes udenfor parken og går sammen ind. Køberen kan være hel rolig med at billetten er legit, da du skal sidde ved siden af mig i parken.
Det er på C12 btw.

PM mig hvis du er interesseret.
Bump!
 

Deep C

Senior Member
Apr 8, 2012
2,096
Til de danske medlemmer og Nzoric. Vores U19 hold skal møde FCK's på tirsdag kl. 15.00 på Østerbro Stadion - der skulle være gratis adgang.
Puha, kunna da være man skulle slå et smut der forbi. Efterhånden længe siden jeg har stået og råbt upassende af nogle unge drenge på en boldbane.
 

Tanuki

Junior Member
Jul 9, 2013
64
Svedigt. Kanske man skulle tage til den kamp, før man indfinder sig på parkens udebanetribune om aftenen.

Kan ingen info finde online om denne kamp. Er det en venskabskamp som spilles i stedet for den aflyste u19 turnering?
 

Hængebøffer

Senior Member
Jun 4, 2009
25,185
Fik en mail fra Billetlugen om, at billetterne skulle komme denne uge, og hvis ikke de er kommet så skal jeg ringe i dag. Har ikke været hjemme hele ugen og kommer først hjem i morgen, så jeg håber virkelig de er kommet.
 

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,753
:lol2:

Völlers barndomsdagbog kan også læses som en samling af kvitteringer.

.."Kære dagbog

I dag var naboen på besøg igen, han bestilte den spanske stol og et gyldent brusebad. Nej hvor jeg glæder mig til jeg fylder 13 så de kontraktuelle madrationer stiger til trin 2

I morgen kommer min onkel forbi, det er lang tid siden jeg har set ham...
"
 

Maddy

Oracle of Copenhagen
Jul 10, 2009
16,541
så lækkert min klub har besluttet at lukke så få perkere som muligt ind i parken til cl-kampene. tænk sig alle de tyrkere til gala-kampen.

haha. racister lols.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 9)