Skandinaviska Juvetråden (3 Viewers)

Art^

StrikerMania Champ 2004
Jan 11, 2003
2,905
Jeg lavede et opslag på FB om jeg var interesseret i en billet og en gymnasie kammerat henviste mig til ham. Så jeg kender ikke personen som sælger dem, men hvis en som jeg kender i virkeligheden henviste mig til ham, så vil jeg umiddelbart ikke tvivle ham.

Dog synes jeg stadigvæk du skal spørge efter kvittering osv.

Jeg ville selv have købt dem. Men jeg foretrækker at sidde på langsiden.
 

Völler

Always spot on
May 6, 2012
23,091
Jeg har nummeret til en gut som sægler 2 billetter for 1200.- kr. Min fætters ven kender ham åbenbart.
Hvilke pladser? Er som sagt på udkig. :)

- - - Updated - - -

Jeg lavede et opslag på FB om jeg var interesseret i en billet og en gymnasie kammerat henviste mig til ham. Så jeg kender ikke personen som sælger dem, men hvis en som jeg kender i virkeligheden henviste mig til ham, så vil jeg umiddelbart ikke tvivle ham.

Dog synes jeg stadigvæk du skal spørge efter kvittering osv.

Jeg ville selv have købt dem. Men jeg foretrækker at sidde på langsiden.
Same, same. :) og skal se kampen med en neutral, hvilket er grunden til, jeg foretrækker langsiden også. :)
 

Klovn

#MakeTuzGreatAgain
Jul 28, 2011
21,859
Hvilke pladser? Er som sagt på udkig. :)

- - - Updated - - -



Same, same. :) og skal se kampen med en neutral, hvilket er grunden til, jeg foretrækker langsiden også. :)
Ved ikke, min fætter har skrevet lidt med ham. Ved dog ikke hvad han har skrevet, jeg spurgte om nummeret så jeg selv kunne skrive. Også fandt jeg ud af lidt senere at jeg desværre ikke kan den dato alligevel. Så har ikke skrevet med ham. Men du siger bare til hvis du ville have hans nummer.
 

Völler

Always spot on
May 6, 2012
23,091
@Art^
Kan du få en til at prikke til din ven på Facebook? Det virker ikke, som om han har set min private besked. Men han har dog nok fået sin billet annulleret alligevel, tænker jeg.
 

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,748
Jem er en lille pseudodansker, jeg elsker det :heart:

Forresten: Viaplay viser Serie A? Det vidste jeg ikke. Jeg flippede ud over at sopcast blev ved med at crashe mens jeg så Liverpool kampen, så jeg meldte mig til Viaplay i et øjebliks raseri - selvom jeg ingen penge har for tiden. Hvis de viser Juve kampene er det klart det hele værd.
 

Deep C

Senior Member
Apr 8, 2012
2,096
Dem der får annulleret skal bare smide Billetlugen en e-mail om at de er neutrale (såfremt de har valgt et neutralt afsnit, går jeg ud fra). De har sandsynligvis mest gøjseren over, at Gala fans roder rundt blandt familierne/FCK fans. Det lader i hvert fald til at virke.

I kan skrive til dem på [email protected] eller ringe til dem i den kommende uge: Mandag-fredag kl. 10-16:30
Telefon: 70 263 267.
 

m.hoeg

New Member
Jul 27, 2008
38
Jem er en lille pseudodansker, jeg elsker det :heart:

Forresten: Viaplay viser Serie A? Det vidste jeg ikke. Jeg flippede ud over at sopcast blev ved med at crashe mens jeg så Liverpool kampen, så jeg meldte mig til Viaplay i et øjebliks raseri - selvom jeg ingen penge har for tiden. Hvis de viser Juve kampene er det klart det hele værd.
Går ikke udfra det er ændret, men sidste sæson viste de "alle" Juve kampene (dvs. alle dem der bliver vist på canal8,9) derudover alle CL kampe, så du kan se alle Juves cl kampe, da 3+ kun viser de to kampe med FCK. Hvis du har den kanal :)
Kvaliteten er også fin iforhold til streams
 

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,748
Går ikke udfra det er ændret, men sidste sæson viste de "alle" Juve kampene (dvs. alle dem der bliver vist på canal8,9) derudover alle CL kampe, så du kan se alle Juves cl kampe, da 3+ kun viser de to kampe med FCK. Hvis du har den kanal :)
Kvaliteten er også fin iforhold til streams
Yes yes det ser lovende ud.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 2)