Skandinaviska Juvetråden (8 Viewers)

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,753
Det tror jeg sgu ikke. Gad faktisk godt se kampen mod Galatasaray, for Parken kommer til at gå helt ned den dag :lol:
Hvor mange RMA fans kender du? Wallah der bliver billetter til salg.

- - - Updated - - -

Eksempelvis: http://www.dba.dk/fck-juventus-fodbold-park/id-1003049012/

- - - Updated - - -

http://www.dba.dk/fck-juventus-uefa-champions/id-1003048438/
 

Art^

StrikerMania Champ 2004
Jan 11, 2003
2,905
Hvorfor er det billetlugen som står for billetsalget? Sidste år var det billetnet og der gik der et par dage før de kom til salg.
 

Art^

StrikerMania Champ 2004
Jan 11, 2003
2,905
Fucking billetlugen! Deres hjemmeside er som lavet af praktikanter! Jeg var inde og prøve at købe billeterne før de tilføjede kø. Men det var umuligt at komme igennem deres loading-skærm. Og når man så endelig fik lov at vælge sæde, så fandtes de ikke længere!
 

Marty

tuz
Administrator
Jul 2, 2005
16,963
Google Crome frågar om jag vill översätta den här tråden ifrån danska :D

Tack för länkarna. Ska se om jag kan få tag på ett par biljetter ikväll till mig och brorsan. :tup:
 

Art^

StrikerMania Champ 2004
Jan 11, 2003
2,905
Jeg har lige købt 2 billetter af en kammerat som købte pakkeløsningen.
Jeg skal selv kun bruge den ene billet, så hvis en af jeg vil have den anden billet, så kan den købes for 750 kr (samme pris som jeg selv har givet).

Vi mødes udenfor parken og går sammen ind. Køberen kan være hel rolig med at billetten er legit, da du skal sidde ved siden af mig i parken.
Det er på C12 btw.

PM mig hvis du er interesseret.
 

Art^

StrikerMania Champ 2004
Jan 11, 2003
2,905
Lort. Jeg skal bruge 2 billetter. :cry:
Jeg kan skaffe dig 2 billetter på D tribunen hvis du vil? Eller jeg ved ikke om han har dem til salg længere.
Men en af mine FB venner har delt en status fra en af hans venner som solgte dem.

Du kan få hans navn hvis du vil. Men det er på D tribunen (ved udebaneholdet) bag målet.
 

Art^

StrikerMania Champ 2004
Jan 11, 2003
2,905
D3.

Du har fået en PM... Smid den ind i tråden her hvis du alligevel ikke vil ha billetterne. Så er der nok nogle andre som vil :)
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 8)