Skandinaviska Juvetråden (13 Viewers)

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,753
Nu er det ikke australieren med de alt for veldefinerede holdninger du chatter med, kan du lige vælge dine ord med større omhu i fremtiden - tak.

Paris var fantastisk, jeg har bare svært ved at nyde noget som helst uden en god kop kaffe til at starte dagen på. Det kunne jeg altså ikke få i der nede, og jeg gjorde virkelig mit bedste.
 

Maddy

Oracle of Copenhagen
Jul 10, 2009
16,541
Nu er det ikke australieren med de alt for veldefinerede holdninger du chatter med, kan du lige vælge dine ord med større omhu i fremtiden - tak.

Paris var fantastisk, jeg har bare svært ved at nyde noget som helst uden en god kop kaffe til at starte dagen på. Det kunne jeg altså ikke få i der nede, og jeg gjorde virkelig mit bedste.
Du er så nærtagende :p Hvad er det indvandrere og manglende ironi?

Igen Starbucks, jeg drikker altid kaffe fra Starbucks, når jeg er i Paris.

- - - Updated - - -

Halløj, ringede min veninde lige fra byen, og spurgte om hun måtte overnatte i min lejlighed. Der er vist kun en måde at beskrive dette på:


EPIC WINNING!
 

Jem83

maitre'd at Canal Bar
Nov 7, 2005
22,865
Livet til Maddy består av kun piker, vin og sang :D

I can dig dat!

Du er kanskje libertiner også, og ikke bare (social) libertarianer?
 

Maddy

Oracle of Copenhagen
Jul 10, 2009
16,541
Livet til Maddy består av kun piker, vin og sang :D

I can dig dat!

Du er kanskje libertiner også, og ikke bare (social) libertarianer?
Jeg ville gerne være libertiner. Måske de kommende år, medens jeg slikker sårene efter årtiets værste brud.

Men jep, jeg er livsnyder i aller højeste grad. Connoisseur!
 

Jem83

maitre'd at Canal Bar
Nov 7, 2005
22,865
Epikur (epicure), mener du vel?

Connoisseur, da har du jo i tillegg kunnskap om det du prater om. Og det kan man vel ikke si om deg, Maddy? :p

poke, poke
 

Maddy

Oracle of Copenhagen
Jul 10, 2009
16,541
Epikur (epicure), mener du vel?

Connoisseur, da har du jo i tillegg kunnskap om det du prater om. Og det kan man vel ikke si om deg, Maddy? :p
Kundskaberne følger med, jeg er en connoisseur :stuckup: Men nu må jeg forlade selskabet. Jeg er ikke længere alene. God nat!
 

Jem83

maitre'd at Canal Bar
Nov 7, 2005
22,865
I posted the "Nederlenderen" vid in here first, you see, but then I deleted and reposted it in the dutch thread.

Now GTFO!
 
OP
Zé Tahir

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,281
  • Thread Starter
  • Thread Starter #778
    :lol2:

    Det går bra her. Lenge siden vi har prata nå!

    Hva driver du med for tiden?
    Ja det va det. Först va det du som försvann och nu har jag knappt loggat in på sistånde.

    Samma gamla, försöker skaffa mig den sista (typ) flygcertifikat. Nästan färdig :xfinger: Själv då?

    Samme her. Første gang jeg hører udtrykket "blattar". Fascinerende :D
    Mycket fascinerande :D Vad har ni för ord för utlänningar?

    Blatte är likamed nigga medans kakerlakker är likamed nigger.
     

    Jem83

    maitre'd at Canal Bar
    Nov 7, 2005
    22,865
    Ja det va det. Först va det du som försvann och nu har jag knappt loggat in på sistånde.

    Samma gamla, försöker skaffa mig den sista (typ) flygcertifikat. Nästan färdig :xfinger: Själv då?
    Jeg husker at du sa du skulle bli pilot, helt tilbake i 2007 :touched:

    Jeg studerte historie på den tiden. Nå studerer jeg jus (juridik), og har nettopp begynt på mitt 4. studieår.

    Bytte gratis flyturer mot gratis rettshjelp? :D
     
    OP
    Zé Tahir

    Zé Tahir

    JhoolayLaaaal!
    Moderator
    Dec 10, 2004
    29,281
  • Thread Starter
  • Thread Starter #780
    Jeg husker at du sa du skulle bli pilot, helt tilbake i 2007 :touched:

    Jeg studerte historie på den tiden. Nå studerer jeg jus (juridik), og har nettopp begynt på mitt 4. studieår.

    Bytte gratis flyturer mot gratis rettshjelp? :D
    Najs. Ja, varför inte. Om jag har vägarna förbi och hamnar i krångel då ringer jag dig :D Min store brorsa är en jurist också förresten.
     

    Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 13)