Skandinaviska Juvetråden (5 Viewers)

Jem83

maitre'd at Canal Bar
Nov 7, 2005
22,865
Nogle gange har jeg simpelthen så svært ved at forstå dit degenererede danske sprog :D . I luv it.
:D

Vel, jeg er utrolig glad for at vi arvet det danske språket. Det er et nydelig språk, og som sagt, en av grunnene til at jeg elsker jus. Men det må sies, at vi har forbedret det en smule :p

- - - Updated - - -

Hva.. har du røget fjeldhookah i dag, du virker en anelse overstadig.
Ikke noe hogatrekk i dag, nei :)
 

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,753
Du...han är nästan 32 år gammal, ni kan få honom.
Tak. Det er næsten det værd at overtage Malmø bare for at se Dansk Folkepartis kæmpe, stive, pumpende, nationalistiske pik hæve sig over Østersøen :D

- - - Updated - - -

Heldigvis foregår denne kommunikation på skrift, ellers ville jeg ikke forstå en eneste lyd ud af Jems mund. Nok fordi jeg ville have travlt med at få ham til at tygge på mine testikler, men nu kommer vi vist ud på et sidespor.

:D

Vel, jeg er utrolig glad for at vi arvet det danske språket. Det er et nydelig språk, og som sagt, en av grunnene til at jeg elsker jus. Men det må sies, at vi har forbedret det en smule :p
Du er jo skingrende sindssyg.

- - - Updated - - -

Heldigvis foregår denne kommunikation på skrift, ellers ville jeg ikke forstå en eneste lyd ud af Jems mund. Nok fordi jeg ville have travlt med at få ham til at tygge på mine testikler, men nu kommer vi vist ud på et sidespor.

:D

Vel, jeg er utrolig glad for at vi arvet det danske språket. Det er et nydelig språk, og som sagt, en av grunnene til at jeg elsker jus. Men det må sies, at vi har forbedret det en smule :p
Du er jo skingrende sindssyg.
 

Maddy

Oracle of Copenhagen
Jul 10, 2009
16,541
Tak. Det er næsten det værd at overtage Malmø bare for at se Dansk Folkepartis kæmpe, stive, pumpende, nationalistiske pik hæve sig over Østersøen :D

- - - Updated - - -



Heldigvis foregår denne kommunikation på skrift, ellers ville jeg ikke forstå en eneste lyd ud af Jems mund. Nok fordi jeg ville have travlt med at få ham til at tygge på mine testikler, men nu kommer vi vist ud på et sidespor.



Du er jo skingrende sindssyg.

- - - Updated - - -



Heldigvis foregår denne kommunikation på skrift, ellers ville jeg ikke forstå en eneste lyd ud af Jems mund. Nok fordi jeg ville have travlt med at få ham til at tygge på mine testikler, men nu kommer vi vist ud på et sidespor.



Du er jo skingrende sindssyg.
Undskyld. Men..



HVA' FUCK?!
 
OP
Zé Tahir

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,281
  • Thread Starter
  • Thread Starter #759
    De har deres sammenligninger, Maddy er deres posterchild. De stræber alle efter hans gener.

    Dig og mig, kære Tahir, kommer til at dele et gaskammer hvis vi er heldige. Jeg ser frem til det :touched:
    :touched: Fan jag skulle inte vilja bo i en Skandinavien utan blattar.
     

    Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 5)