Skandinaviska Juvetråden (6 Viewers)

TheLaz

Senior Member
Oct 6, 2011
5,234
Det tror jeg bestemt ikke, du kan. De er syet på. Men hvorfor vil du også undgå dem? Bare tegn den tredje stjerne på med en sprittusch :D
jeg har plantet den tanke i mit hoved at enten skal alle tre være ægte eller også skal der slet ingen stjerner være.... den via juvestore er sku fesen og så tænkte jeg at de vel trykker andet oplæg helt uden stjerner? i så fald - hvornår kommer andet oplæg? efter jul?
 

Maddy

Oracle of Copenhagen
Jul 10, 2009
16,541
jeg har plantet den tanke i mit hoved at enten skal alle tre være ægte eller også skal der slet ingen stjerner være.... den via juvestore er sku fesen og så tænkte jeg at de vel trykker andet oplæg helt uden stjerner? i så fald - hvornår kommer andet oplæg? efter jul?
Der må du sgu have fat i de store herrer i Juventus, og høre dem ad.
 

TheLaz

Senior Member
Oct 6, 2011
5,234
Bare sæt sådan en her på



bare hold dig fra nørrebro
HAHA! bor selv på grænsen til NV så jeg tror ikke helt den går..

hvad sker der lige for cassano forresten? hold da op en klovn af dimensioner - så skal han lave ballade igen bare fordi han spiller for inter??
 

Jem83

maitre'd at Canal Bar
Nov 7, 2005
22,865
Oslo her!

Liker Hedmark og Oppland. Fine greier. Er det noen som helst oppslutning omkring Juve i Hamar by da, eller er du en lone wolf? :D
 

Goodfella

Senior Member
Nov 11, 2012
4,516
Ingen anelse, kan sikkert skrape et par stykker sammen om man kryper gjennom alle barene :D

Bodde en del år i Lillehammer også! Hedmark og Oppland, check!
 

Jem83

maitre'd at Canal Bar
Nov 7, 2005
22,865
Kult. Har vært mest i Lillehammer. Både som yngre, på Hafjell osv., men i de senere år har det vært noe av en juletradisjon å være på Maihaugen julemarked, samt spise en bedre middag på Blåmann :)

Men ikke denne gang :depressed
 

Jem83

maitre'd at Canal Bar
Nov 7, 2005
22,865
Maihaugen er det derri museumet, riktig?
Jepp!

Det har brakt bra julestemning for min del et par ganger i hvert fall. Men klart, det er jo det samme hvert eneste år, så det er neppe vits i å dra dit hver eneste gang :D

Får finne på noe annet i år.

Grøftefyll :touched:
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 6)