Skandinaviska Juvetråden (8 Viewers)

Jem83

maitre'd at Canal Bar
Nov 7, 2005
22,865
hvad handler den her tråd om? er det bare random?
Det er en tråd som har til formål at oppkneppede ("buttoned up") skandinavere skal kunne lære seg å samhandle mer med hverandre, og bli mer åpne og sosiale. Tråden har med dette både en individualpreventiv og en allmennpreventiv funksjon, ved at risikoen for at trådens brukere ender opp i tung kriminalitet minimeres. Det var jo som kjent alltid en risiko med flere av oss her inne.

I tillegg er det en dating-tråd.
 

Buy on AliExpress.com

Deep C

Senior Member
Apr 8, 2012
2,096
cripes :D

Anyway, nogle der kender et ordentligt sted i den skandinaviske hovedstad hvor man kan fange kampen i aften (altså ikke pub og sport)?
 

TheLaz

Senior Member
Oct 6, 2011
5,267
Der har jeg ikke været i laaaang tid, men det er vel stadig en restaurant og ikke helt en bar, ikke?
Jo. Men du skrev "ordentligt" sted så jeg tænkte det var noget du kunne tjekke ud hvis du ikke kendte det. Jeg har aldrig været der desværre..
 

Völler

Always spot on
May 6, 2012
23,091
Jo. Men du skrev "ordentligt" sted så jeg tænkte det var noget du kunne tjekke ud hvis du ikke kendte det. Jeg har aldrig været der desværre..
Maden er fremragende, og godt nok er der et TV, hvis du sidder i nærheden af indgangen, men jeg ville ikke tage derhen for at se bold. :)

Dunno, hvor du bør tage hen, Deep C. :)
 

Deep C

Senior Member
Apr 8, 2012
2,096
LVS er ude af billedet alligevel - har en ven med i dag der er (meget afslappet, nuvel) Inter fan, så den går vist ikke helt i Grønnegade :p
 

Osman

Koul Khara!
Aug 30, 2002
59,246
Jag får huvudvärk när jag försöker läsa deras babblande, mest danskarna som vanligt, KAN NI PRATA UTAN LÅTA EFTERBLIVNA? :p
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 8)