Skandinaviska Juvetråden (1 Viewer)

Marty

tuz
Administrator
Jul 2, 2005
16,963
Läste att TV4 ska lägga Serie A i en ny betalkanal till nästa säsong. Jaha då blir det till att streama alla matcher, gör inte mig så mycket.

Synd bara att det gör att intresset för ligan minskar i Sverige.
 

Buy on AliExpress.com

JCK

Biased
JCK
May 11, 2004
123,370
Det stämmer inte riktigt, TV4 ska skapa en till kanal som heter TV4Sort Extra där de ska använda kanalen för att hjälpa till med sändningen av bl. a. Serie A matcher. Den nya kanalen kommer att kosta runt 35 SEK per månad men TV4Zlatan kommer att fortsätta visa Milans matcher greatis. Det är så klart om Zlatan stannar med Milan.
 

Osman

Koul Khara!
Aug 30, 2002
59,204
De kommer också visa Brasilianska ligan, och flera matcher från EM i nya kanalen. Spännande med brasilianska, att lägga EM matcher i betalkanal dock är förjävligt...
 

Marty

tuz
Administrator
Jul 2, 2005
16,963
Det stämmer inte riktigt, TV4 ska skapa en till kanal som heter TV4Sort Extra där de ska använda kanalen för att hjälpa till med sändningen av bl. a. Serie A matcher. Den nya kanalen kommer att kosta runt 35 SEK per månad men TV4Zlatan kommer att fortsätta visa Milans matcher greatis. Det är så klart om Zlatan stannar med Milan.
Hmm OK, jag läste bara nyheten lite snabbt och blev förbannad :p
 

Suns

Release clause?
May 22, 2009
21,929
Så det vart en liten prinsessa, om det nu intresserar någon. Njut av vår playboy kung säger jag bara för i framtiden blir det en jävla massa år med drottningar.
 

Osman

Koul Khara!
Aug 30, 2002
59,204
Haha och du är Maharajah Aushismo :D


Birro är störts skön Jack, även om han e lite överdriven ibland.


Länkar den här sången från en rap/reggae group från här i Uppsala (Gottsunda för Uppsalabor), sköna jävlar, lyssna på de på jobbet hela dan, min chef gilla den här låten mest :D (tur han inte hörde låten som heter "hatar mitt jobb" och hur mina kollegor sjöng med den :D):




 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)