Skandinaviska Juvetråden (11 Viewers)

Martin

Senior Member
Dec 31, 2000
56,913
#46
Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, ikke så veldig godt kjent med uttrykket, Jack forklarte det en gang, men jeg vet bare så vidt hva det betyr :D
 

Osman

Koul Khara!
Aug 30, 2002
59,247
#49
Hehe, jag kommer inte ihåg du sa det förr, bara om Sverige osv. Eller kanske var det du jag snacka om Stenhagen förr? (troligen inte, snubben bodde i Stenhagen också) Bor där, det är bara några minuter från Flogsta som du vet.
 
OP
Zé Tahir

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,281
  • Thread Starter
  • Thread Starter #50
    Hehe, jag kommer inte ihåg du sa det förr, bara om Sverige osv. Eller kanske var det du jag snacka om Stenhagen förr? (troligen inte, snubben bodde i Stenhagen också)
    Nja...kommer inte ihåg.

    Bor där, det är bara några minuter från Flogsta som du vet.
    Mycket väl :D Vi fick besök ifrån några svartskallar ifrån andra sidan E4:an som kom och ställde till hela jävla tiden :D

    Vart i Stenhagen bor du? Nära Ica Maxi?
     

    Osman

    Koul Khara!
    Aug 30, 2002
    59,247
    #51
    2 Busshållplatser in i Stenhagen, du vet när man svänger in i Stenhagen vid E4an, 2 hållplatser senare. Mer eller mindre 3 hållplatser från Ica Maxi/flogsta centrum.


    Hehe, jo jag förstår vad du menar, spelar fotboll med såna typer, skitroliga, mer bråk än fotboll (märkt i fotbolls sammanhang att flogsta killar e rena mesar ;)). Är lite av en a visitor i Stenhagen själv. Bott här bara senaste 2-3 åren, är Storvretabo through and through.


    P.S Kom på det var Godfella som var Uppsalabon jag nämnde om Stenhagen. Och bevis på min dåliga minne :p http://www.juventuz.com/forum/showthread.php?p=1325582&highlight=Stenhagen#post1325582
     
    OP
    Zé Tahir

    Zé Tahir

    JhoolayLaaaal!
    Moderator
    Dec 10, 2004
    29,281
  • Thread Starter
  • Thread Starter #52
    2 Busshållplatser in i Stenhagen, du vet när man svänger in i Stenhagen vid E4an, 2 hållplatser senare. Mer eller mindre 3 hållplatser från Ica Maxi/flogsta centrum.

    P.S Kom på det var Godfella som var Uppsalabon jag nämnde om Stenhagen. Och bevis på min dåliga minne :p http://www.juventuz.com/forum/showthread.php?p=1325582&highlight=Stenhagen#post1325582
    Shit, du bor bara några meter ifrån mina kompisar. De bor också 2-3 busshållplatser ifrån Ica Maxi; i de där nya radhusen.

    O juste, Goodfella...jag snacka med honom också lite minns jag.

    Hehe, jo jag förstår vad du menar, spelar fotboll med såna typer, skitroliga, mer bråk än fotboll (märkt i fotbolls sammanhang att flogsta killar e rena mesar ;)). Är lite av en a visitor i Stenhagen själv. Bott här bara senaste 2-3 åren, är Storvretabo through and through.
    :lol2:

    Eller hur.


    ps: Fan Storvreta...en kompis till familjen bode där jag va liten så jag va där ofta. Hur är området nu för tiden?
     

    Esteban

    Senior Member
    Mar 6, 2005
    5,365
    #55
    Jag tycker om sidan, men jag ogillar folket i forumen kraftigt. Förutom på Juventus-forumet faktiskt, där finns en del vettigt folk men mycket bottenskrap också.
     

    Osman

    Koul Khara!
    Aug 30, 2002
    59,247
    #56
    Forumet suger stenhårt i svenskafans (förutom vissa undantag). Men artiklarna brukar va bra, och webprogram som Euro talk e väldigt grymma.


    Storvreta e fortfarande lika amish-aktigt Ze ;) Sadomin, nä spelar inte mycket på Stenhagens IP, har varit mest inomhus till nyligen, men spelar med flera stenhagen snubbar osv.
     
    OP
    Zé Tahir

    Zé Tahir

    JhoolayLaaaal!
    Moderator
    Dec 10, 2004
    29,281
  • Thread Starter
  • Thread Starter #59
    Storvreta e fortfarande lika amish-aktigt Ze ;) Sadomin, nä spelar inte mycket på Stenhagens IP, har varit mest inomhus till nyligen, men spelar med flera stenhagen snubbar osv.
    Då har inte mycket förändrat och det är inte en dålig grej det. Bor man i USA i några år så börjar man sakna lugna roet :tup:

    Svensk er så diggbart å høre på/lese. Latterlig er det, men samtidig kult også. :D
    Jaha...tack :shifty: :D
     

    Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 11)