[Serie A] JUVENTUS 2-0 Fiorentina (Feb. 9th 2013) (30 Viewers)

MoM

  • Barzagli

  • Lichtsteiner

  • Vidal

  • Matri


Results are only viewable after voting.

Hængebøffer

Senior Member
Jun 4, 2009
25,185
Smagte han på kirkens kantsten?

Underlaggeren <3. Det eneste sted i byen hvor man ikke behøver smøger, man skal bare sætte sig i rygelokalet :D
Jeg sagde jeg syntes det var noget lort og gad ikke høre på ham. Min kammerat snakkede dog med ham.
Jeg anser mig selv for at være temmelig åben og tolerant, men der sætter jeg grænsen.

Jeg kan leve med idioter, der kæfter op om perkere og negere, fordi de er uvidende og ikke er klogere- men ham her... Han var ikke dum og han kunne virkelig snakke hans sag. Folk som ham er virkelig farlige for vores samfund.
 

#16 Camoranesi

Junior Member
Dec 31, 2012
123
Started working two jobs this week, barely got time to breathe :shifty: so i'm rarely ever online.

Saw your msg and was gonna post there but when i saw that Joe Barton thread i just gave up on that section. I'm fed up with those British kids anyway so...

We're having a rat barbecue today? :D
Ah okay, hope you're doing fine despite the work burden etc.

Definitely, I think so. :agree: A repeat of the 5-0 scoreline would be like a dream.
 

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,766
Jeg sagde jeg syntes det var noget lort og gad ikke høre på ham. Min kammerat snakkede dog med ham.
Jeg anser mig selv for at være temmelig åben og tolerant, men der sætter jeg grænsen.

Jeg kan leve med idioter, der kæfter op om perkere og negere, fordi de er uvidende og ikke er klogere- men ham her... Han var ikke dum og han kunne virkelig snakke hans sag. Folk som ham er virkelig farlige for vores samfund.
Lige præcis, de er gift for et samfund. Hvis i nu havde trukket ham over på den anden side af gaden og fået ham til at tygge på kantstenen ville han have svært ved at sprede budskabet.

Jeg er generelt ikke en tilhænger af vold, men nazibashing er altid respektabelt.
 

JuveJay

Senior Signor
Moderator
Mar 6, 2007
72,586
Looks like Peluso is playing instead of Caceres because of Toni, for me. Otherwise we would be pretty light in the air back there.
 

Völler

Always spot on
May 6, 2012
23,091
Lige præcis, de er gift for et samfund. Hvis i nu havde trukket ham over på den anden side af gaden og fået ham til at tygge på kantstenen ville han have svært ved at sprede budskabet.

Jeg er generelt ikke en tilhænger af vold, men nazibashing er altid respektabelt.
Er du useriøs, eller bare dum?
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 30)