'Official' ??? Zlatan to Juve. (33 Viewers)

Seven

In bocca al lupo, Fabio.
Jun 25, 2003
39,316
Jun 16, 2004
107
++ [ originally posted by Seven ] ++

Sneijder, ik denk dat je je er zal moeten bij neerleggen dat Zlatan naar Juventus komt. Is het dan geen goede zaak voor Ajax in jouw ogen? Kone zal dan waarschijnlijk naar Ajax verkassen en degene die voor problemen in de ploeg zou kunnen zorgen verdwijnt. En zeg nu niet dat je Kone een slechte voetballer vindt.
Jij mag me ook Mike noemen hoor :D

Ik heb er op zich wel vrede mee dat Zlatan naar Juventus gaat, maar het enige wat ik zeg is dat je gewoon niet zo zeker moet zijn dat het al rond is, want dat is het gewoon niet and het kán nog mislukken en die kans is ook vrij groot. Natuurlijk vind ik het een goede zaak als het wel rond komt, ook al ben ik wat teleurgesteld in de lage transfersom dat Ajax gevraagd heeft, Zlatan is meer waard. En natuurlijk is Koné een fantastische talent, ik heb Canal+ en ik kijk altijd de samenvattingen op de Nederlandse Studio Sport en ik weet zijn kwaliteiten en als Manchester United, Valencia en Olympique Marseille in hem geïnteresseerd zijn kan het ook niet anders dan dat hij goed is. Ik denk alleen dat Zlatan essentieël zou zijn voor Ajax dit seizoen maar als het moet en Zlatan het hier echt niet meer goed kan vinden, kan ik dat natuurlijk wel accepteren.

julio1011

Senior Member
Mar 3, 2004
551
++ [ originally posted by W.Sneijder -18- ] ++

Jij mag me ook Mike noemen hoor :D

Ik heb er op zich wel vrede mee dat Zlatan naar Juventus gaat, maar het enige wat ik zeg is dat je gewoon niet zo zeker moet zijn dat het al rond is, want dat is het gewoon niet and het kán nog mislukken en die kans is ook vrij groot. Natuurlijk vind ik het een goede zaak als het wel rond komt, ook al ben ik wat teleurgesteld in de lage transfersom dat Ajax gevraagd heeft, Zlatan is meer waard. En natuurlijk is Koné een fantastische talent, ik heb Canal+ en ik kijk altijd de samenvattingen op de Nederlandse Studio Sport en ik weet zijn kwaliteiten en als Manchester United, Valencia en Olympique Marseille in hem geïnteresseerd zijn kan het ook niet anders dan dat hij goed is. Ik denk alleen dat Zlatan essentieël zou zijn voor Ajax dit seizoen maar als het moet en Zlatan het hier echt niet meer goed kan vinden, kan ik dat natuurlijk wel accepteren.
what does that mean.... or at least what language is it in?:confused:

Zlatan

Senior Member
Jun 9, 2003
23,049
Listen now: The transfer deadline is 23:59:59, Di Vaio's contract was handed to the FIGC at 23:40 two years ago. The CL registration deadline is tommorrow at noon (12:00). Zlatan's contract doesnt expire next year, it expires in the summer of 2006.

genesio

Senior Member
Feb 15, 2004
845
ze hebben wel gezegt dat zlatan een uur en een half geleden naar italie is vertrokken in pressing van juventus

dus ajax heeft zlatan laten vertrekken naar turijn in pressing van juventus hij moet al aangekomen zijn volgens mij.

Martin

Senior Member
Dec 31, 2000
56,913
Antonio was right, transfer window closes at 19.00 today, which is 20 minutes from now. :D

From La Stampa:

He has signed with Juve: the market closes at 7 PM
THE CANNAVARO IDEA WAS BORN IN A CAB :confused::D

Zlatan

Senior Member
Jun 9, 2003
23,049
I'm absolutely sure that you have until midnight. The international transfer window closes then, you have to submit the contract to UEFA by that time, and AFAIK you can submit them to the FIGC tommorrow morning.

I think.

But I'm 100% sure that Di Vaio was bought after 19:00.

Dominic

Senior Member
Jan 30, 2004
16,705
++ [ originally posted by Zlatan ] ++
I'm absolutely sure that you have until midnight. The international transfer window closes then, you have to submit the contract to UEFA by that time, and AFAIK you can submit them to the FIGC tommorrow morning.

I think.

If you buy a foreign player you have 'till 7 pm, for a local player(concerning Juve In Italy) you have 'till midnight.

sebastian

Senior Member
Jul 24, 2002
1,635
++ [ originally posted by Zlatan ] ++

I think.

the dutchs news say that it is 19.00 and that that is why zlatan is allready in torino for medicals

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 33)